خبرگزاری کار ایران

یک وقف مشارکتی با نیت تامین دارو و درمان نیازمندان به ثبت رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۷۹

واقفین، تولیت این موقوفه ۳۹۵ متری را با هیات امنای وقت مسجد صاحب الزمان آرادان قرار دادند تا با نظارت عالیه اداره اوقاف و امور خیریه گرمسار، نسبت به اداره این موقوفه اقدام کنند.

ایلنا: رییس اداره اوقاف و امور خیریه گرمسار گفت: یک خانواده خیر آرادانی بخشی از درآمد موقوفه جدید خود را به تامین هزینه دارو و درمان نیازمندان اختصاص دادند.

به گزارش ایلنا، " علی اصغر کاشی "، رییس اداره اوقاف و امور خیریه گرمسار اظهار کرد: ورثه مرحوم کربلایی عباسعلی مهربان، یک باب منزل مسکونی را در شهرستان آرادان وقف نمودند و بخشی از درآمد موقوفه خود را به تامین هزینه دارو و درمان نیازمندان اختصاص دادند.

وی افزود: واقفین، تولیت این موقوفه ۳۹۵ متری را با هیات امنای وقت مسجد صاحب الزمان آرادان قرار دادند تا با نظارت عالیه اداره اوقاف و امور خیریه گرمسار، نسبت به اداره این موقوفه اقدام کنند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه گرمسار ارزش ریالی این موقوفه را بالغ بر ۷۲۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: از ابتدای سال تاکنون ۹ وقف جدید در شهرستانهای گرمسار و آرادان ایجاد شده است.

وی یکی از نیازهای وقف جدید در شهرستانهای گرمسار و آرادان را نیات درمانی عنوان و تصریح کرد: این موقوفه اولین موقوفه درمانی در این شهرستانهاست

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز