خبرگزاری کار ایران

عامل جنایت خیابان مدنی به اعدام محکوم شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۲۷

حسین ۲۴ مهرماه سال گذشته در ساعت ۱۱:۴۵ صبح در خیابان شهید مدنی شمالی روبروی بازار روز با چاقو و به قصد اخافه اقدام به مجروح کردن ۱۱ نفر کرد که یکی از مجروحان جان خود را از دست داد.

ایلنا: عامل جنایت خیابان مدنی صبح امروز در حالی در شعبه ۷۱ به اتهام قتل عمد محاکمه شد.

به گزارش ایلنا، در جلسه رسیدگی به اتهامات حسین کرمی عامل جنایت خیابان شهید مدنی در شعبه ۷۱ دادگاه کیفری که به ریاست قاضی " عزیزمحمدی برگزار شد؛ نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست گفت: در این پرونده حسین کرمی متولد چهارم بهمن ماه سال ۶۷ اهل تهران باسواد، مجرد و دارای سابقه کیفری متهم به مباشرت در قتل محمدقلی با ضربه چاقو و جرح عمدی ۱۰ نفر دیگر است. حسین ۲۴ مهرماه سال گذشته در ساعت ۱۱:۴۵ صبح در خیابان شهید مدنی شمالی روبروی بازار روز با چاقو و به قصد اخافه اقدام به مجروح کردن ۱۱ نفر کرد که یکی از مجروحان جان خود را از دست داد.

با توجه به شکایت اولیای دم، شکایت مجروحان، گزارش پزشکی قانونی، اقرار صریح متهم، تایید سلامت روانی متهم و نظریه تکمیلی پزشکی قانونی در این باره، تایید دادنامه دادگاه انقلاب در شعبه دیوان عالی کشور برای حسین تقاضای مجازات قانونی را دارم.

در ادامه برادر مقتول در جایگاه قرار گرفت و گفت: مادرم به دلیل بیماری نتوانست در دادگاه حاضر شود و من به وکالت از وی برای قاتل تقاضای قصاص دارم.

سپس رئیس دادگاه از مجروحان حادثه خواست به طرح شکایت خود بپردازند که آن‌ها با طرح شکایت خواستار دریافت دیه شدند.

پس از طرح شکایت شکات و پس از آخرین دفاعیات متهم، قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شده و حسین را به قصاص، یکسال زندان و پرداخت دیه محکوم کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز