خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان زندان‌ها؛

بهینه سازی فضای زندان‌ها از برنامه‌های سازمان است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۸۶

هزار دستگاه پای بند الکترونیکی و هفت دستگاه اسکنر بدن وارد کشور شده است / این پای بند‌ها به صورت آزمایشی در زندان استان‌های اصفهان و تهران در حال استفاده است.

ایلنا: رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور از مناسب سازی فضای زندان‌ها به عنوان اولویت سازمان زندان‌های کشور یاد کرد.

به گزارش ایلنا، " غلامحسین اسماعیلی " از مناسب سازی فضای زندان‌ها به عنوان اولویت سازمان زندان‌های کشور یاد کرد و گفت: تلاش بر آن است که اگر فردی مرتکب جرم و جنایت شد و رای قضایی مبنی بر حبس در زندان دریافت کرد، زندان و اردوگاه به گونه‌ای مدیریت شود که کلاس آموزشی، قضایی، اصلاحی و تربیتی برای او فراهم شود.

وی ادامه داد: اگر در مسیر اصلاح و تربیت، افرادی خواسته یا نا‌خواسته به حبس در زندان محکوم شوند، لازم است به حقوق اسلامی و انسانی این افراد احترام گذاشته شود تا این افراد پس از اصلاح دوباره به آغوش جامعه و خانواده بازگردند.

اسماعیلی همچنین با تشریح برنامه‌های این سازمان برای مناسب سازی و بهینه سازی فضای زندان‌ها، افزود: انتقال زندان‌های داخل شهر‌ها به حومه شهر از اقدامات اجرایی در این مورد است.

وی، ساخت بازداشتگاه موقت در شهرهای با جمعیت بالای ۲۰ هزار نفر را از دیگر برنامه‌های این سازمان برای مناسب سازی فضای زندان‌ها بیان کرد و گفت: ۱۵۰ طرح عمرانی از سوی این سازمان در دست اجراست که تکمیل طرح‌های نیمه تمام نیز در اولویت قرار دارد.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور از تجهیز زندان‌ها به آخرین فناوری امنیتی روز خبر داد و گفت: هزار دستگاه پای بند الکترونیکی و هفت دستگاه اسکنر بدن وارد کشور شده است.

اسماعیلی افزود: این پای بند‌ها به صورت آزمایشی در زندان استان‌های اصفهان و تهران در حال استفاده است.

رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی کشور در پایان از برنامه‌های این سازمان برای جذب نیرو خبر داد و گفت: اقدام لازم برای اخذ مجوز استخدام دو هزار پاسیار از این موارد است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز