خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی فارس خبرداد:

کشف بزرگترین محموله هروئین کشور در فارس

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۰۱

این محموله طی ۵ عملیات شناسایی و کشف شده و تمام عوامل مرتبط با آن نیز شامل ۴۳ قاچاقچی، حمل‌کننده و نگهدارنده مواد، دستگیر شده‌اند.

ایلنا: فرمانده انتظامی فارس با اعلام خبر کشف بزرگ‌ترین محموله هروئین کشور در فارس گفت: در روزهای اخیر ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی استان کشف شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سیروس سجادیان، ‌ پیش از ظهر امروز یکشنبه ۱۵ دی‌ماه در یک کنفرانس خبری گفت: این محموله ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرمی شامل حدود ۲ هزار کیلوگرم تریاک و ۵۱۴ کیلوگرم هروئین بوده است.

وی با بیان اینکه ماموران مبارزه با مواد مخدر استان فارس برای شناسایی و کشف این محموله، از ۲ ماه قبل اقدامات اطلاعاتی خود را آغاز کرده بودند، خاطرنشان کرد: این محموله طی ۵ عملیات شناسایی و کشف شده و تمام عوامل مرتبط با آن نیز شامل ۴۳ قاچاقچی، حمل‌کننده و نگهدارنده مواد، دستگیر شده‌اند.

سجادیان یادآور شد: از این قاچاقچیان تعداد ۵ قبضه اسلحه و مهمات جنگی مرتبط و ۲۹ دستگاه خودرو که در تهیه و توزیع موادمخدر از آن‌ها استفاده می‌شده نیز کشف و توقیف شده است.

به گفتهٔ وی سن قاچاقچیان دستگیر شده ۲۲ تا ۳۳ سال است و ارزش ریالی مواد مخدر کشف شده بالغ بر ۱۲۳ میلیارد ریال و خودروهای توقیف شده ۷۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سجادیان ادامه داد: باندهای قاچاق مواد مخدر یاد شده طی عملیات‌هایی در شهرستان‌های نی‌ریز، خرم‌بید، داراب، جهرم، مرودشت، لار و استهبان، شناسایی و دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی فارس گفت: مقصد بعدی مواد مخدر کشف شده، استان تهران بوده است.

سجادیان تصریح کرد: خوشبختانه طی عملیات‌های یاد شده هیچ صدمه‌ای به پرسنل نیروی انتظامی فارس وارد نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز