خبرگزاری کار ایران

کشف ۸۹۰ کیلو گرم مواد مخدر در شهرستان خاش

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۲۴

ماموران در بازدید از خودروهای توقیفی ۷۷۶ کیلو و۸۰۰ گرم تریاک و ۱۱۹کیلو و۵۰۰گرم هروئین کشف و ضبط کردند.

ایلنا: فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۸۹۰ کیلو گرم مواد مخدر در درگیری بامداد امروز با قاچاقچیان در شهرستان خاش خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار " حمید فهیمی راد " در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی استان سیستان و بلوچستان در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و در پی کسب خبری مبنی براینکه قاچاقچیان مسلح با تعدادی خودرو‌های سبک و تیزرو قصد انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از محور‌های فرعی شهرستان خاش به مناطق دیگر دارند موضوع به طور جدی در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از اقدامات گسترده اطلاعاتی و تخصصی بامداد امروز، سه دستگاه خودرو قاچاقچیان را شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت دستور ایست صادر که رانندگان به دستور پلیس توجهی نکرده و اقدام به فرار و تیراندازی به سوی ماموران کردند که پس از مورد هدف قرار گرفتن لاستیک خودرو‌ها و طی مسافت چند کیلومتری خودرو‌ها متوقف و سرنشینان با به جا گذاشتن سه دستگاه خودرو پژو ۴۰۵، با استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: ماموران در بازدید از خودروهای توقیفی ۷۷۶ کیلو و۸۰۰ گرم تریاک و ۱۱۹کیلو و۵۰۰گرم هروئین کشف و ضبط کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز