خبرگزاری کار ایران

ممنوعیت تردد خودرو‌ها بدون وسایل زمستانی در محورهای ارتباطی استان ایلام

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۵۶

هم اکنون با همکاری نیروهای راهداری و امداد جاده‌ای و… محور‌های مواصلاتی استان ایلام بویژه در مناطق سخت گذر و برف گیر باز بوده و تردد خودرو‌ها در آن محور‌ها جریان دارد.

ایلنا: فرمانده پلیس راه ایلام از ممنوعیت تردد خودرو‌ها بدون وسایل زمستانی در محورهای ارتباطی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ «نورا… خادم» با اعلام این خبر گفت: ممنوعیت تردد خودرو‌های بدون تجهیزات ایمنی با توجه به بارش نزولات اسمانی در محور‌های مواصلاتی مناطق شمالی استان ایلام در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده پلیس راه ایلام افزود: در حال حاضر نیروهای پلیس راه در مناطق برف گیر استان مستقر و بر تردد خودرو‌ها نظارت بیشتری می‌کنند.

وی ادامه داد: هم اکنون با همکاری نیروهای راهداری و امداد جاده‌ای و… محور‌های مواصلاتی استان ایلام بویژه در مناطق سخت گذر و برف گیر باز بوده و تردد خودرو‌ها در آن محور‌ها جریان دارد.

سرهنگ خادم اضافه کرد: اداره راه و ترابری استان با استقرار در محور‌های مواصلاتی تردد در این محور‌ها را فعال کرده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۳۵ گروه پلیس راه در محورهای مواصلاتی استان ایلام مستقر هستند و بر تردد وسایل نقلیه نظارت کامل دارند.

فرمانده پلیس راه ایلام از رانندگانی که قصد عبور از گردنه‌های سخت گذر را دارند، خواست وسایل نقلیه خود را به وسایل گرمایشی مجهز کنند.

سرهنگ خادم اظهار داشت: در غیر اینصورت از تردد خودرو‌های فاقد تجهیزات زمستانی از سوی نیرو‌های پلیس راه جلوگیری می‌شود.

فرمانده پلیس راه ایلام اظهار داشت: هرچه میزان مراعات قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان وسایل نقلیه بیشتر شود از بروز سوانح دلخراش رانندگی جلوگیری شده و از میزان آن نیز کاسته می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز