خبرگزاری کار ایران

محموله ۱۵ تنی برنج قاچاق در «دلیجان» متوقف شد

کد خبر : ۱۳۱۵۰۶

در پی کسب خبری مبنی بر جابجایی محموله کالای قاچاق از «دلیجان» موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت و تحقیقات توسط ماموران انتظامی برای شناسایی محموله مذکور آغاز شد.

ایلنا: محموله ۱۵ تنی برنج قاچاق روز گذشته در شهرستان «دلیجان» استان مرکزی کشف شد.

به گزارش ایلنا، جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر جابجایی محموله کالای قاچاق از «دلیجان» موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت و تحقیقات توسط ماموران انتظامی برای شناسایی محموله مذکور آغاز شد.

سرهنگ «کاکاوند» افزود: پس از تحقیقات گسترده و فنی کارآگاهان پلیس شهرستان «دلیجان»، محموله قاچاق در محور «اصفهان – تهران» شناسایی و متوقف شد.

وی تصریح کرد: پس از بازرسی از کامیون توقیفی حامل کالای قاچاق ۳۷۵ کیسه برنج خارجی ۴۰ کیلوگرمی کشف شد.

کاکاوند با اشاره به اینکه هیچ گونه مدرک گمرکی معتبر از سوی راننده ارائه نشده است، اضافه کرد: یک نفر در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به موفقیت‌های چشمگیر پلیس در کشف و ضبط محموله‌های متعدد کالای قاچاق از محورهای مواصلاتی و عبوری استان در سال جاری اظهار داشت: این موفقیت‌ها حاصل تعامل سازنده مردم با پلیس و تلاش شبانه روزی ماموران وظیفه‌شناس مجموعه انتظامی استان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز