خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر جزیره کیش خبر داد؛

مواد فروشان جزیره کیش دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۵۰

پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی ویژه کیش طی ۷۲ ساعت گذشته در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری ۶ نفر توزیع‌کننده و خرده فروش مواد مخدر طی چند مرحله عملیات موفق به کشف این میزان ماده مخدر از نوع تریاک در جزیره شده است.

ایلنا: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: در راستای پاکسازی نقاط آلوده جزیره کیش ماموران موفق به دستگیری ۶ توزیع کننده مواد مخدر شدند.

به گزارش ایلنا، " سعید رأفت " پیش از ظهر امروز در نشستی در رابطه با عملکرد پلیس در این جزیره، از کشف بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ گرم مواد مخدر در جزیره خبر داد.

وی با بیان این خبر تصریح کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی ویژه کیش طی ۷۲ ساعت گذشته در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری ۶ نفر توزیع‌کننده و خرده فروش مواد مخدر طی چند مرحله عملیات موفق به کشف این میزان ماده مخدر از نوع تریاک در جزیره شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی ویژه کیش در پایان ضمن اعلام رضایت مردمی از اقدامات این پلیس مجددا تاکید کرد که ماموران این فرماندهی با تلاش شبانه‌روزی اجازه نخواهند داد که عده‌ای با ورود و توزیع مواد مخدر به جزیره زیبای کیش فضای پاک این منطقه را آلوده سازند.

جزیره کیش یکی از مناطقی است که به عنوان الگویی برای امنیت شناخته می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز