خبرگزاری کار ایران

زندانبانان مجاهدان فی سبیل الله هستند

کد خبر : ۱۲۴۳۸۱

آموزش معارف دینی، قرآن و ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) بسیار تاثیر گذار در تربیت و رشد نفوس به خطا رفته است و انسان اگر جایگاه خویش را بداند دچار آسیب و خطا نخواهد شد و با رسیدن به جوهر انسانی به کمال و سعادت خواهد رسید.

ایلنا: معاون فرهنگی رئیس قوه قضائیه با اشاره به تاثیر اقدامات فرهنگی درزندان گفت: کار زندانبانی مجاهدت می‌خواهد و کسانی که به این امر مشغولند اگر نیتشان خیر باشد مجاهد ان فی سبیل الله هستند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام هادی صادقی صبح امروز با حضور در زندان تبریز گفت: هدف از این بازدید در مورد اقدامات صورت گرفته فرهنگی در زندان است. چرا که تلاش بی‌وقفه مسئولین و روحانیون برای اصلاح افراد آسیب دیده اجتماع، برای تربیت و بهسازی روحی و جسمی آنان و ارتقای معنوی و عقیدتی این گروه از بزرگ‌ترین مجاهدتهای انسانی و مورد رضای خداوند متعال است.

وی افزود: آموزش معارف دینی، قرآن و ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) بسیار تاثیر گذار در تربیت و رشد نفوس به خطا رفته است و انسان اگر جایگاه خویش را بداند دچار آسیب و خطا نخواهد شد و با رسیدن به جوهر انسانی به کمال و سعادت خواهد رسید.

در این مراسم رئیس کل دادگستری استان، دادستان عمومی و انقلاب تبریز، معاون فرهنگی دادگستری، مدیر کل زندان‌ها، مدیر زندان تبریز معاون قوه قضائیه را همراهی می‌کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز