خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان:

اشتغال پس از رهایی از زندان حلقه مفقوده اقدامات اصلاحی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۰۰

اشتغال پس از رهایی از زندان به عنوان حلقه مفقوده در اقدامات اصلاحی برای بازگشت سعادتمندانه و پایدار زندانی به جامعه است.

ایلنا: مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان گفت: اشتغال پس از رهایی از زندان به عنوان حلقه مفقوده در اقدامات اصلاحی برای بازگشت سعادتمندانه و پایدار زندانی به جامعه است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور رحیم مطهرنژاد در گردهمایی مشترک مدیران سازمان زندان‌ها و بنیاد تعاون زندانیان با عنوان «حماسه اقتصادی و توسعه اشتغال مددجویان» تلاش‌های این بنیاد را زمینه‌ای برای کاهش دغدغه مسئولین قضایی کشور دانست.

وی با اشاره به مهم‌ترین اتفاقات ۱۸ ماه گذشته گفت: کم کردن دغدغه‌های رئیس قوه قضائیه نسبت به تعاملات سازمان و بنیاد، استفاده بهتر از ظرفیت‌ها و توسعه اشتغال زندانیان در این مدت، سرمایه گذاری ۱۲.۵ میلیارد تومانی، کمک به ستادهای دیه و انجمن‌های حمایتی برای کمک به زندانیان و خانواده آنان، بازنگری در آئین نامه حقوق و دستمزد زندانیان و کمک به اشتغال آن‌ها از جمله اقدامات مهم بنیاد تعاون زندانیان بوده است.

مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان تأکید کرد: اشتغال پس از رهایی از زندان به عنوان حلقه مفقوده در اقدامات اصلاحی برای بازگشت سعادتمندانه و پایدار زندانی به جامعه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز