خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از یک تن و ۷۰۰ کیلو گرم مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۷۸

مأموران مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران پلیس راه استان و ماموران انتظامی شهرستان دنا، طی پنج عملیات جداگانه در ۲۴ ساعت گذشته با انهدام چهار باند مواد افیونی، بیش از ۱۷۰ انواع مواد مخدر را کشف کردند.

ایلنا: فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کشف بیش از ۱۷۰ کیلوگرم مواد افیونی طی ۲۴ ساعت گذشته در این استان، کشفیات پلیس استان از ابتدای امسال تا کنون را یک تن و ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ «غلامعباس غلامزاده» با اعلام این خبر، گفت: مأموران انتظامی این فرماندهی در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، طی ۲۴ ساعت گذشته چند عملیات ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی استان اجرا کردند.

وی افزود: مأموران مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران پلیس راه استان و ماموران انتظامی شهرستان دنا، طی پنج عملیات جداگانه در ۲۴ ساعت گذشته با انهدام چهار باند مواد افیونی، بیش از ۱۷۰ انواع مواد مخدر را کشف کردند.

سرهنگ غلامزاده با اشاره به دستگیری ۱۰ قاچاقچی افزود: هفت دستگاه خودرو حامل مواد افیونی و اسکورت کننده نیز در این رابطه نیز توقیف شد.

غلامزاده اظهار داشت: این مقدار مواد کشف شده شامل ۸۰ کیلو و ۴۵۰ گرم هروئین و ۹۰ کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک بود.

این مقام ارشد انتظامی در استان کهگیلویه و بویراحمد کشفیات پلیس از ابتدای امسال تا کنون را بیش از یک تن و ۷۰۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن هشدار به سوداگران مرگ تاکید کرد: قاچاقچیان و ‌توزیع کنندگان مواد مخدر بدانند که کارکنان پرتلاش انتظامی استان برای ریشه کن کردن فعالیت قاچاقچیان تمام توان خود را بکار خواهند گرفت تا جامعه‌ای ایمن از آفت‌های اجتماعی داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز