خبرگزاری کار ایران

سردار صدرالسادات تاکید کرد:

عدم بکارگیری ورزشکاران مشمول در رشته‌های مختلف ورزشی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۴۵

مسئولان ورزشی قبل از عقد قرارداد با ورزشکاران مشمول، وضعیت خدمتی آنان را از سازمان وظیفه عمومی ناجا استعلام کنند.

ایلنا: رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا تاکید کرد: بکارگیری ورزشکاران مشمول در رشته‌های مختلف ورزشی، بدون استعلام وضعیت مشمولیت آنان از سازمان وظیفه عمومی تخلف محسوب می‌شود.

به گزارش ایلنا، جلسه بررسی وضعیت خدمتی ورزشکاران مشمول با حضور سردار صدرالسادات رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا، سردار مهر علی باران چشمه رئیس تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح، محمد نبی دبیر فدراسیون فوتبال، مهدی تاج رئیس سازمان لیگ‌ها و جمعی دیگر از مسئولین و کار‌شناسان ذیربط درمحل این سازمان برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ علیدوست معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ضمن بیان قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی در خصوص ورزشکاران مشمول، گزارشی در خصوص مسائل مربوط به این دسته از مشمولان و همچنین مشکلات بکارگیری آنان در تیم‌های ورزشی ارائه داد.

در ادامه محمد نبی دبیر فدراسیون فوتبال عنوان داشت: گزارش ارائه شده نشان دهنده تعامل مثبت بین فدراسیون فوتبال و سازمان وظیفه عمومی است که این نکته حائز اهمیت است، البته مشکلاتی نیز وجود دارد که تلاش می‌کنیم تا با تعامل هر چه بیشتر حل شود.

مهدی تاج رئیس سازمان لیگ‌ها با تشکر از همکاری سردار صدرالسادات و سردار باران چشمه با فدراسیون فوتبال و جامعه ورزشی افزود: ما تمام سعی و تلاش خود را بکار گرفته‌ایم تا براساس قوانین و مقررات وظیفه عمومی اقدام نمائیم البته قبول داریم که به لحاظ ناهماهنگی‌های به وجود آمده مشکلاتی در این زمینه ایجاد شده که انشاء ا… با سعی و تلاش و پیگیری همه جانبه درصدد برطرف نمودن آن‌ها خواهیم بود.

سردار صدرالسادات خاطرنشان کرد: بکارگیری ورزشکاران مشمول در رشته‌های مختلف ورزشی به خصوص در فوتبال، بدون استعلام وضعیت مشمولیت آنان از سازمان وظیفه عمومی تخلف محسوب شده و در صورت تکرار این روند قطعا مشکلاتی در زمینه بکارگیری و استفاده از این دسته از مشمولان در تیم‌های ورزشی بوجود خواهد آمد.

وی تاکید کرد: مسئولان ورزشی قبل از عقد قرارداد با ورزشکاران مشمول، وضعیت خدمتی آنان را از سازمان وظیفه عمومی ناجا استعلام کنند.

در پایان به پیشنهاد دبیر فدراسیون فوتبال مقرر شد تا با تشکیل کارگروهی متشکل از نمایندگان فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ‌ها، تربیت بدنی ستادکل نیروهای مسلح و سازمان وظیفه عمومی، موانع و مشکلات موجود در این زمینه بررسی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز