خبرگزاری کار ایران

نیروی انتظامی گوش به فرمان رهبری است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۴۴

تمامی کارکنان نیروی انتظامی، گوش به فرمان ولی امر مسلمین در هر نقطه‌ای خدمت کرده و اقتدار نیرو را به نمایش می‌گذارند همانگونه که تا امروز در تمامی صحنه‌ها و عرصه موفق بودند.

ایلنا: جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی گفت: تمامی نیروهای پلیس گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

به گزارش ایلنا، محمد جواد‌ زاده کمند در مراسم جشن تجلیل از خانواده معظم شهدا، جانبازان و کارکنان یگان‌های ویژه سراسر کشور گفت: سلام و درود می‌فرستم بر روح شهدایی که برای عزت و امنیت کشورمان قدم برداشتند و امروز ما مدیون خون پاک آن‌ها هستیم. اطلاق واژه مجاهدان فی سبیل الله از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به کارکنان نیروی انتظامی به دلیل مجاهدتهای آنان در تمامی عرصه‌ها است.

جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه پلیس موفق در سایه یک خانواده موفق شکل می‌گیرد، تصریح کرد: جا دارد از خانواده‌های یگان‌های ویژه که همواره پشتیبان و حامی همسران خود در سختی‌ها بودند، تشکر و قدردانی کنم.

سردار‌زاده کمند خطاب به کارکنان یگانهای ویژه سراسر کشور یادآور شد: قطعا کسب موفقیتهای شما در طول خدمت در سایه لطف الهی و حمایت‌های خانواده‌های شما است و امروز نیروی انتظامی با توفیق الهی، به برکت خود شهدا و همت شما در اقصی نقاط کشور جایگاه ویژه‌ای به دست آورده است. اقتداری که هم اکنون ایران نه تنها در کشور بلکه در دنیا بدست آورده به دلیل امنیت بسیار بالای حاکم برکشورمان است که توسط شما ایجاد شده است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا، با اشاره به اینکه، یگانهای ویژه نقش بسیار موثر و مهمی درایجاد امنیت در کشور دارند، افزود: خدا را شاکریم که این توفیق را به همه ما عنایت کرد تا خدمتگزار ملت مسلمان و شریف ایران باشیم و توفیق روزافزون به ما عطا کند تا در این خط باقی بمانیم.

زاده کمند خاطرنشان کرد: تمامی کارکنان نیروی انتظامی، گوش به فرمان ولی امر مسلمین در هر نقطه‌ای خدمت کرده و اقتدار نیرو را به نمایش می‌گذارند همانگونه که تا امروز در تمامی صحنه‌ها و عرصه موفق بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز