خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس فتا خبرداد:

شناسایی ۳ نفر از عوامل انتشار پیامک جعلی استامینوفن مرگ آور

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۰۴

پس از شکایت وزارت بهداشت در روز یکشنبه، پلیس کار خود را آغاز کرد و توانست عاملان اصلی انتشار پیامک را شناسایی کند.

ایلنا: رئیس پلیس فتا ازشناسایی ۳ نفر ازعوامل انتشار ورود استامینوفن‌های مرگ آور به کشور خبرداد.

به گزارش ایلنا، سردار سید کمال هادیانفر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص بررسی پرونده انتشار پیامک جعلی توزیع استامینوفن‌های مرگ آور در کشور، گفت: وزارت بهداشت ۳ روز قبل شکایتی را در این خصوص مطرح کرد و من اطلاعی در مورد دستگیری‌ها ندارم.

وی یادآورشد: افراد نا‌شناسی چندی قبل اقدام به انتشار این پیامک کردند که وزارت بهداشت در اطلاعیه‌ای این موضوع را تکذیب کرد، البته ما با کار اطلاعاتی توانستیم سه عامل اصلی انتشار این پیامک‌ها را در یکی از استان‌ها شناسایی کنیم.

وی ادامه داد: وزارت بهداشت تا سه روز گذشته هیچ شکایتی را در این باره مطرح نکرده بود و پس از ارائه شکایت نامه رسمی پلیس توانست در کمترین زمان عوامل انتشار این پیامک را شناسایی کنند.

به گفته رئیس پلیس فتا، بزودی اخبار تکمیلی در خصوص انگیزه و دلایل انتشار این پیامک اطلاع رسانی می‌شود و انگیزه مته‌مان در دست بررسی است. خوشحالیم که پلیس با اقدامات عملیاتی توانست در کمترین زمان عوامل اصلی این موضوع را شناسایی کند.

هادیانفر در پاسخ به سئوال مهر مبنی بر اینکه وزارت بهداشت اعلام کرده است عامل انتشار این پیامک‌ها را هفته گذشته دستگیر کرده است، گفت: در این خصوص اطلاعی ندارم اما پس از شکایت وزارت بهداشت در روز یکشنبه، پلیس کار خود را آغاز کرد و توانست عاملان اصلی انتشار پیامک را شناسایی کند.

رئیس پلیس فتا در مورد اینکه گفته می‌شود این کار توسط برخی از شرکتهای داروسازی است، گفت: این موضوع را نمی‌توانم تایید کنم و باید تا زمان دستگیری مته‌مان و بازجویی منتظر ماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز