خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ:

راننده تاکسی مواد فروش دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۹۲

این فرد با خودروی تاکسی خود در محدوده‌های جوادیه، میدان بهمن و راه آهن پرسه زده و پس از شناسایی معتادان اقدام به توزیع مواد در میان آن‌ها می‌کند.

ایلنا: سرهنگ مطهری ظهر امروز از دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر در محدوده میدان بهمن تهران خبر داد و گفت: «این متهم به همراه دوستش به وسیله یک تاکسی اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ اردشیر مطهری، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، ضمن اشاره به دستگیری ۲ قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در محدوده جوادیه تهران، به تشریح جزییات پرونده این متهمان پرداخت.

این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: با شکایت شهروندان ساکن محدوده مذکور در خصوص توزیع مواد مخدر از سوی یک توزیع کننده و قاچاقچی مواد مخدر تحت پوشش راننده تاکسی، اقدامات ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ برای دستگیری متهم آغاز شد.

وی عنوان داشت: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که این فرد با خودروی تاکسی خود در محدوده‌های جوادیه، میدان بهمن و راه آهن پرسه زده و پس از شناسایی معتادان اقدام به توزیع مواد در میان آن‌ها می‌کند.

مطهری تصریح کرد: این فرد که «علی» نام داشت در یک عملیات ضربتی هنگام پرسه زنی در میدان بهمن، به همراه همدستش به نام «مهدی» بازداشت و در بازرسی از خودروی آن‌ها ۲۰ کیلو و ۴۲۰ گرم حشیش کشف و ضبط شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اعلام کرد: هر دو متهم به پایگاه هشتم این یگان منتقل شده و در بازجویی‌های انجام شده ضمن اعتراف به جرم خود اقرار کردند که مواد مخدر مذکور را از محدوده استان تهران و از فردی به نام محمد خریداری کرده‌اند.

گفتنی است، طی هماهنگی‌های انجام شده با ماموران انتظامی استان تهران، اقدامات پلیسی برای دستگیری متهم سوم پرونده آغاز شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز