خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا:

افزایش ۲۰درصدی فضای نمایشگاه امسال لوازم و تجهیزات پلیسی

کد خبر : ۱۰۸۳۷۹

امسال ۲۰ درصد فضای نمایشگاه بیشتر شده و ۵ درصد نیز افزایش تعداد غرفه‌ها را داشتیم. تعداد مخترعانی که در نمایشگاه حاضر شده‌اند افزایش یافته است.

ایلنا: مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا بر این اعتقاد است که حضور دانشگاهیان نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، ایمنی و امنیتی را نسبت به سال‌های قبل پربار‌تر کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا سردار دکتر قنبرپور در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، ایمنی و امنیتی گفت: امروز به لطف خدا در بین کشورهای همسایه شاهد امنیت عمومی در جامعه ایران هستیم و یکی از عوامل مهم آن تلاش پلیس مردمی، متدین و هوشمند است.

او با بیان اینکه پلیس هوشمند باید دانش روز خود را مجهز می‌کند، گفت: خوشبختانه هر چه زمان می‌گذرد نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، ایمنی و امنیتی با کیفیت بهتری برگزار می‌شود.

مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا با بیان اینکه امسال مساحت نمایشگاه و تعداد غرفه‌ها و مخترعان افزایش یافته است، گفت: امسال ۲۰ درصد فضای نمایشگاه بیشتر شده و ۵ درصد نیز افزایش تعداد غرفه‌ها را داشتیم. تعداد مخترعانی که در نمایشگاه حاضر شده‌اند افزایش یافته است.

او حضور بیشتر دانشگاهیان و دانشگاه‌ها را در این همایش نقطه قوت دانست و گفت: امسال تعداد همایش‌ها و تعداد کارگاه‌های آموزشی که در حاشیه نمایشگاه برگزار می‌شود نسبت به سال گذشته بیشتر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز