خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی خبر داد: ‌

تمهیدات ترافیکی پلیس برای اعزام حجاج

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۹۱

طرح پلیس راهور تهران برای حجاج در دو بخش اجرایی می‌شود بخش نخست آن از ۲۲ شهریورماه تا ۱۷ مهرماه ادامه دارد در این طرح توقف هر گونه خودرو در خیابان‌های اطراف معراج، پرواز و بلوار فرودگاه ممنوع است.

ایلنا‌: رئیس پلیس راهور از اجرای تمهیدات ترافیکی پلیس در اطراف فرودگاه در زمان اعزام حجاج خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی در نشسست خبری امروز با خبرنگاران، درباره تمهیدات پلیس راهور برای سفر زائران حج تمتع، اظهار کرد: ۲۰ هزار حاجی تهرانی در ۲۰ روز از فرودگاه مهرآباد به سفر حج اعزام خواهند شد در همین راستا پارکینگ ۱،۲، ۴،۵، ۶ فرودگاه مهرآباد در نظر گرفته شده است تا بدرقه حجاج از این پارکینگ‌ها صورت گیرد.

وی با بیان اینکه این پارکینگ‌ها ظرفیت ۴ هزار خودرو را دارند، گفت: در این بخش با پلیس فرودگاه نیز هماهنگ هستیم همچنین طرح پلیس راهور تهران برای حجاج در دو بخش اجرایی می‌شود بخش نخست آن از ۲۲ شهریورماه تا ۱۷ مهرماه ادامه دارد در این طرح توقف هر گونه خودرو در خیابان‌های اطراف معراج، پرواز و بلوار فرودگاه ممنوع است.

رحیمی از فعالیت ۱۳۰ پلیس به همراه ۵ جرثقیل برای اجرای این طرح خبر داد و تاکید کرد: ‌ به حجاج توصیه می‌شود با توجه به حجم تردد، ساعتی زود‌تر در فرودگاه حاضر شوند و بدرقه کنندگان کمتری در فرودگاه حاضر شوند.

رئیس پلیس راهور تهران گفت: ‌ طرح ویژه بازگشت حجاج نیز از ۲۸ مهرماه تا ۱۸ آبان ماه به اجرا در می‌آید که برای این نیز مممنوعیت و محدودیت داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز