خبرگزاری کار ایران

احمدی مقدم خبر داد؛

گرایش مصرف‌کننده‌های الکل به استفاده از الکل‌های دست‌ساز و طبی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۲۴

تاکنون تغییری در روند فیلتر شدن یا عدم فیلتر شدن فیسبوک ابلاغ نشده است / جلسه شورای عالی فضای مجازی تاکنون با حضور روحانی تشکیل نشده است و باید ببینیم که در این جلسه چه تصمیمی گرفته می‌شود. آیا همچنان ما نگاه تهدید‌ محور به فیس‌بوک خواهیم داشت و یا آن را به عنوان فرصت می‌نگریم.

ایلنا: فرمانده نیروی انتظامی می‌گوید که به سبب کاهش واردات مشروبات الکلی و کالاهای قاچاق به کشور مصرف‌کننده‌های الکل روی به استفاده از الکل‌های دست‌ساز و طبی آورده‌اند و برنامه ناجا برخورد با این موضوع است.

به گزارش ایلنا، " سردار اسماعیل احمدی‌مقدم " در حاشیه جلسه خود با رؤسای پلیس امنیت عمومی کشور در جمع خبرنگاران اظهار در مورد تمهیدات نیروی انتظامی برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها گفت: ما آماده بازگشایی مدارس هستیم و هماهنگی‌های لازم در این جهت انجام شده است. به صورت عادی با توجه به افزایش سفرهای داخل شهری و مسافرت‌نرفتن مردم ما شاهد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی ترافیک شهری خواهیم بود و وظیفه ناجا تسهیل و مدیریت ترافیک شهری است.

وی با اشاره به حادثه دلخراش مرگ ۴۰ تن از هموطنانمان در تصادف بین دو دستگاه اتوبوس گفت: جلسات مربوط به این موضوع در دولت و کمیسیون‌های مختلف مجلس در حال برگزاری است.

احمدی‌مقدم با بیان اینکه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور به عنوان نماینده ناجا در این جلسات شرکت کرده است گفت: این یک حادثه نادر بوده که اتفاق افتاده ما باید از این حادثه درس عبرت بگیریم و تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کنیم.

به گفته وی باید عوامل مختلف حادثه شناسایی شود و تنها باک و باتری اتوبوس اسکانیان معطوف نشویم.

فرمانده ناجا در مورد کشف ۶ کیلو طلا از این حادثه گفت: اصفهان تولیدات طلا بسیار دارد و انتقال طلا از مبدا اصفهان به مقصد تهران یک امر عادی است و نباید ذهنمان سمت قاچاق برود.

رئیس پلیس کشور در مورد اینکه آیا دیدگاه دولت نسبت به بحثامنیت اجتماعی اخلاقی تغییر کرده است اظهار داشت: همانگونه که قبلًا نیز گفته‌ام توجه دولت به اولویت‌های اقتصادی معطوف است.

وی با بیان اینکه تصور نمی‌کنم شیوه‌های برخوردی ناجا تغییر زیادی بکند ادامه داد: اکنون دولت آرام آرام در حال ورود به مباحثفرهنگی، اجتماعی و امنیتی می‌شود و در جلسات مشترک با وزیران ارشاد، اطلاعات، کشور و شخص رئیس‌جمهور در مورد این مسائل صحبت می‌کنیم.

احمدی مقدم عقیده‌اش در مورد رفع فیلتر از فیس‌بوک را نیز اینگونه بیان کرد: «شورای عالی فضای مجازی وظیفه رسیدگی به امور مربوط به این مسائل را برعهده دارد و در ابلاغیه‌هایی که به ما داده‌اند تاکنون تغییری در روند آن‌ها مشاهده نشده است.»

وی خاطر نشان کرد: جلسه شورای عالی فضای مجازی تاکنون با حضور روحانی تشکیل نشده است و باید ببینیم که در این جلسه چه تصمیمی گرفته می‌شود. آیا همچنان ما نگاه تهدید‌محور به فیس‌بوک خواهیم داشت و یا تصمیم می‌گیریم که از آن به عنوان یک فرصت استفاده کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه با استقبال از پیشنهاد میراثفرهنگی برای تشکیل اتاق فکر مشترک با ناجا پیرامون رسیدگی به وضعیت گردشگری برای شرکت در این جلسات اعلام آمادگی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز