خبرگزاری کار ایران

بهمن رضایی: دو‌و‌میدانی کاران در دو مسابقه جهانی شرکت می‌کنند

رئیس جدید انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولان از دو رویداد پیش‌روی جهانی برای تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان خبر داده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، بهمن رضایی اظهار داشت: محمود خسروی‌وفا رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک با توجه به سوابقم تصمیم گرفتند مسئولیت انجمن دوومیدانی را به من محول کنند. امیدوارم بتوانم با کمک هادی‌زاده، رئیس قبلی انجمن مفید واقع شوم.

وی درخصوص برنامه‌های این انجمن گفت: تا پایان سال برنامه‌های قبلی انجمن را پیش می‌بریم و برنامه‌های جدیدمان را از ابتدای سال آینده آغاز می‌کنیم.

رئیس انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولان از تشکیل اردوهای تیم ملی از فرودین ماه سال 96 خبر داد و عنوان کرد: تیم ملی بزرگسالان تیرماه سال آینده به مسابقات جهانی انگلستان و تیم جوانان شهریور ماه به رقابت‌های جهانی سوئیس اعزام خواهد شد. به همین منظور اردوهای تیم ملی از فروردین ماه آغاز می‌شود.

مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی تصریح کرد: مدال‌آوران بازی های پارالمپیک و نفراتی که رکوردهای مورد نظر ما را کسب کرده باشند به اردوهای تیم ملی دعوت می‌شوند. امیدوارم بتوانیم با برگزاری اردوها، تیم را به شرایط مناسبی برسانیم و حضور موفقی در مسابقات جهانی داشته باشیم. برای رسیدن به این هدف به کمک دوستان و هادی‌زاده نیاز داریم.

 

کد خبر : ۴۲۸۵۱۲