خبرگزاری کار ایران

برنامه مسابقات جهانی تیراندازی با کمان معلولان و انتخابی پارالمپیک اعلام شد

برنامه رقابت‌های جهانی تیراندازی با کمان معلولان و انتخابی پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو در جمهوری چک اعلام شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، بر اساس برنامه ارائه شده از سوی کمیته برگزار کننده مسابقات جهانی 2016 جمهوری چک و انتخابی پارالمپیک، این رقابت‌ها فردا (دوشنبه) با برگزاری مراسم افتتاحیه به طور رسمی آغاز خواهد شد و سپس ورزشکاران تیم‌های شرکت کننده در تمام گروه‌ها رقابت‌های  خود را برای کسب مدال یا سهمیه پارالمپیک آغاز می‌کنند.

روز گذشته (شنبه) به ورود تیم‌ها اختصاص داشت و ورزشکاران این تیم‌ها امروز تمرین آزاد و کلاس‌بندی خواهند داشت.

برنامه کامل مسابقات جهانی تیراندازی با کمان و انتخابی پارالمپیک که در شهر نووه مستو جمهوری چک برگزارمی‌شود، به شرح زیر است:

یکشنبه 23 خرداد

* تمرین آزاد و کلاس‌بندی ورزشکاران

دوشنبه 24 خرداد

* تمرین رسمی و کنترل تجهیزات، جلسه کاپیتان‌ها و برگزاری مراسم افتتاحیه

سه شنبه 25 خرداد

* مسابقات مقدماتی در تمام گروه‌ها

چهارشنبه 26 خرداد

* مسابقات حذفی و فینال برای کسب سهمیه

پنجشنبه 27 خرداد

* مسابقات حذفی تیمی

جمعه 28 خرداد

* مسابقات حذفی انفرادی

شنبه 29 خرداد

* مسابقات توزیع مدال تیمی

یکشنبه 30 خرداد

* مسابقات توزیع مدال انفرادی و برگزاری مراسم اختتامیه

دوشنبه 31 خرداد

* خروج تیم‌ها

تیم ملی اندازی با کمان معلولان که تا امروز به 6 سهمیه برای پارالمپیک ریو دست یافته است، بامداد شنبه با ترکیبی متشکل از 9 ورزشکار شامل ابراهیم رنجبر، غلامرضا رحیمی، محدثه کهنسال، هادی نوری و مجید کاکوش (کمانداران پارالمپیکی) همراه با سمیه عباسپور، اصغر فتاحی، فرزانه عسگری و سیده زهرا حسینی جهت حضور در این رقابت‌ها عازم جمهوری چک شد تا از آخرین شانس خود برای افزایش تعداد سهمیه‌های پارالمپیکی استفاده کند.

از میان کمانداران پارالمپیکی، زهرا نعمتی به‌ دلیل همزمانی مسابقات جهانی ترکیه و همراهی تیم اعزامی فدراسیون تیراندازی با کمان به این رقابت‌ها، در ترکیب تیم اعزامی به چک غایب خواهد بود اما دیگر کمانداران پارالمپیکی این تیم را در این سفر همراهی می کنند.

تیراندازی با کمان معلولان ایران امیدوار است در جریان رقابت‌های جهانی چک و در بخش کامپوند بانوان صاحب هفتمین سهمیه پارالمپیک شود. آلگ نیکولاویچ و مونیکا سیموئز سرمربی و مربی اوکراینی مردان و زنان همراه با جبرائیل عبادی (مربی) و مجید کهتری (سرپرست) تیم تیراندازی با کمان معلولان ایران را در مسابقات جهانی چک همراهی می‌کنند.

 

 

 

کد خبر : ۳۸۰۰۹۱