خبرگزاری کار ایران

خراسان رضوی قهرمان لیگ بسکتبال با ویلچر بانوان شد

asdasd
کد خبر : ۳۴۸۷۸۸

تیم خراسان رضوی به مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ بسکتبال با ویلچر بانوان دست یافت.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، مریم دهستانی، نایب رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر با اعلام این خبر اظهار داشت: این مسابقات از 28 تا 30 بهمن ماه به میزبانی هیئت شهرستان بم و با حضور تیم‌های اصفهان، زنجان، خراسان رضوی، بم، یزد و فارس برگزار شد.

وی افزود: پس از برگزاری مسابقات، خراسان رضوی عنوان قهرمانی این دوره را به‌دست آورد، زنجان نایب قهرمان شد و عنوان سوم به تیم فارس رسید.

نایب رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر ادامه داد: تیم‌های یزد، بم و اصفهان نیز به ترتیب عناوین چهارم تا ششم را به‌دست آوردند و مهسا سعادتی نیز به عنوان خانم گل مسابقات معرفی شد.

دهستانی ضمن  ابراز خرسندی از میزبانی و روند برگزاری مسابقات عنوان کرد: رقابت ها فرصت خوبی بود تا رشته بسکتبال با ویلچر در بخش بانوان پویایی خود را حفظ کند و تلاش کردیم استعدادهای برتر به خصوص در بخش جوانان را رصد کنیم تا از آنها در رویدادهای پیش رو به خصوص مسابقات آسیایی، استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: بانوان در رشته بسکتبال با ویلچر رشد خوبی داشته‌اند و شاهد شکوفایی ورزشکاران جوان زیر 25 سال بودیم. در تلاش هستیم که در آینده در کنار تیم بزرگسالان، تیم ملی جوانان را نیز تشکیل دهیم و در مجموع باید گفت تغییرات بزرگی پیش روی تیم ملی خواهد بود.

دهستانی در پایان گفت: با توجه به تغییر میزبان، هیئت بم فرصت بسیار کمی برای آماده سازی مسابقات داشت اما با این‌حال رقابت ها بسیار خوب و با شرایط میزبانی عالی برگزار شد و از مسئولان هیئت بم قدردانی می‌کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز