خبرگزاری کار ایران

دومین دوره بازیهای پاراآسیایی - اینچئون؛

طلای فوتبال هم به ایران رسید / کاروان غدیر به رده سوم نزدیک شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۶۱۱

با قطعی شدن مدال طلای تیم فوتبال ۵ نفره ایران، کاروان غدیر اختلاف خود با کاروان ژاپن که با ۳۷ طلا در رده سوم قرار دارد به تنها ۲ مدال طلا رساند.

مسابقات فوتبال ۵ نفره بازی‌‎های پارآسیای اینچئون با کسب مدال طلای تیم ایران در رقابت ها قطعی شد. این مدال باعثشد اختلاف کاروان غدیر با کاروان ورزش ژاپن به ۲ مدال طلا برسد.

به گزارش ایلنا، رقابت های فوتبال ۵ نفره بازی‌‎های پارآسیای اینچئون ظهر امروز پنجشنبه با برگزاری دو مسابقه به پایان رسید که در نخستین دیدار تیم چین با یک گل از سد تایلند گذشت و در دومین بازی، تیم‌های کره‌جنوبی و ژاپن به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در پایان این مسابقات که با حضور ۵ تیم کره‌جنوبی، ایران، ژاپن، چین و تایلند و بصورت گروهی برگزار شد، تیم ایران با ۳ پیروزی و یک تساوی و ۱۰ امتیاز به عنوان قهرمانی رسید. ژاپن با ۵ امتیاز و تفاضل گل یک و چین با ۵ امتیاز و تفاضل گل صفر در رده‌های بعدی قرار گرفتند. کره‌جنوبی با ۴ و تایلند با یک امتیاز رتبه‌های بعدی را از آن خود کردند.

نتایج کامل تیم فوتبال ۵ نفره ایران در این مسابقات به شرح زیر است:
ایران یک - تایلند صفر
ایران ۲ - چین یک
ایران صفر - کره‌جنوبی صفر
ایران ۲ - ژاپن صفر

با قطعی شدن مدال طلای تیم فوتبال ۵ نفره ایران، کاروان غدیر اختلاف خود با کاروان ژاپن که با ۳۷ طلا در رده سوم جدول رده‌بندی این رقابت ها قرار گرفته است، به تنها ۲ مدال طلا رساند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز