خبرگزاری کار ایران

برای حضور در پاراآسیایی اینچئون؛

اولین مرحله تمرینات پینگ‌پنگ‌بازان جانباز و معلول برگزار می‌شود

کد خبر : ۱۷۴۷۴۲

ملی‌پوشان دعوت شده که ۲ نفر از بانوان و ۲ نفر از آقایان هستند که در رقابت‌های اوپن، کشوری و لیگ های باشگاهی بهترین عناوین را بدست آورده اند و بر همین اساس به اردو دعوت شدند.

ملی‌پوشان تیم تنیس روی میز جانبازان و معلولین برای حضور در اولین مرحله تمرینات فراخوانده شدند.

به گزارش ایلنا، زهرا میربابایی با اعلام این خبر گفت: با توجه به سهمیه ای که به رشته تنیس روی میز اختصاص یافته، از ۴ ملی پوش دعوت کردیم که در اولین مرحله تمرینات حضور یابند.

وی خاطر نشان کرد: ملی‌پوشان دعوت شده که ۲ نفر از بانوان و ۲ نفر از آقایان هستند که در رقابت‌های اوپن، کشوری و لیگ های باشگاهی بهترین عناوین را بدست آورده اند و بر همین اساس به اردو دعوت شدند.

نایب رئیس انجمن تنیس روی میز افزود: در اردوی پیش رو به غیر از تمرینات تکنیکی و تاکتیکی، برنامه های بدن سازی، استخر و برنامه های فرهنگی نیز در نظر گرفته شده است. البته ورزشکاران مدعو پیش از آغاز اردوی آمادگی، طبق برنامه های ارائه شده از سوی مربیان تمرینات خود را به صورت غیرمتمرکز انجام داده و آمادگی های لازم را کسب کرده اند.

میربابایی تصریح کرد: هنوز به صورت مشخص کشورهای شرکت کننده در مسابقات اینچئون معرفی نشده اند اما با توجه به اینکه این رقابت ها در سطح کشورهای آسیایی برگزار می شود، کشورهایی نظیر چین، ژاپن و کره جنوبی حتما شرکت می کنند و از مهم ترین رقبای ما نیز به شما رمی روند.

حسن جانفشان(آذربایجان غربی)، علی رنجبر(اصفهان)، الهام چزانی و مریم علیزاده(تهران)، ۴ ملی پوش دعوت شده به اولین اردوی آمادگی هستند که تمرینات خود را زیر نظر محمد کفشدار حسینی و اشرف بلوچی، مربیان تیم ملی انجام می دهند.

سرپرستی بانوان در این مرحله از تمرینات بر عهده لیلا شاکری است و سید حسن کریمی نیز به عنوان نماینده فرهنگی در کنار ورزشکاران خواهد بود.

اولین مرحله تمرینات تیم ملی تنیس روی میز جانبازان و معلولین از ۲۱ تا ۲۸ خرداد ماه در محل کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولین برپا خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز