خبرگزاری کار ایران

با حضور ۸ تیم و از مردادماه؛

رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر سال ۹۳ آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۳۸۰

سلسله نشست‌های هماهنگی برگزاری رقابت‌های لیگ بسکتبال با ویلچر از روز گذشته آغاز شد و در گام نخست برنامه برگزاری مسابقات دسته برتر و تیم‌های حاضر مشخص شد.

مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویچلر سال جدید از مردادماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، سلسله نشست‌های هماهنگی برگزاری رقابت‌های لیگ بسکتبال با ویلچر از روز گذشته آغاز شد و در گام نخست برنامه برگزاری مسابقات دسته برتر و تیم‌های حاضر مشخص شد.

سرپرست انجمن بسکتبال با ویلچر درخصوص نشست برگزار شده گفت: در رقابت‌های لیگ امسال شاهد تغییراتی در شکل برگزاری مسابقات خواهیم بود و تعداد بازی‌ها افزایش می‌یابد.

عباس آقاکوچکی افزود: طبق هماهنگی های بعمل آمده با فدراسیون مقرر شد ورودی لیگ امسال همانند سال گذشته باشد و تغییری در آن ایجاد نکردیم تا تیم‌های شرکت کننده دچار سختی نشوند.

سرمربی تیم ملی اعلام کرد: رقابت‌های لیگ دسته برتر از ۲۲ مردادماه با حضور تیم‌های هیات خوزستان، هیات اراک، همیاری زنجان، پیام مخابرات اصفهان، پگاه‌فارس، ایثار قم، هیات ایلام و شهرداری آمل آغاز خواهد شد و تیم‌های حاضر در دو گروه چهار تیمی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

آقاکوچکی خاطرنشان کرد: دور مقدماتی مسابقات لیگ برتر در ۴ مرحله برگزار شده و تا ۹ مهرماه ادامه خواهد داشت و پس از دور مقدماتی، رقابت‌های پاراآسیایی را پیش رو داریم که با پایان یافتن این مسابقات دور نیمه‌نهایی و نهایی برگزار خواهد شد.

نشست هماهنگی لیگ دسته یک و دسته دو نیز به ترتیب امروز و فردا، ۱۸ و ۱۹خرداد در محل فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز