خبرگزاری کار ایران

هادی‌زاده خبر داد:

نخستین حضور بانوان در رقابت‌های تخصصی باشگاهی دو و پرش

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۳۷۴

این رقابت‌ها علاوه بر اینکه جنبه مسابقات باشگاهی دارد، به منزله انتخابی تیم ملی برای اعزام به مسابقات بین‌المللی تونس و پاراآسیایی کره جنوبی نیز هست.

سرپرست انجمن دو ومیدانی جانبازان و معلولین از حضور بانوان در مسابقات تخصصی دو و پرش که برای اولین بار اتفاق می‌افتد، خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی اصغر هادی‌زاده گفت: دومین دوره مسابقات باشگاهی تخصصی دوها و پرش‌ها، بزرگداشت حسن سماواتی، پیش کسوت تیم ملی دو و میدانی، دوم اردیبهشت‌ماه و به میزبانی تهران برگزار می‌شود. این رقابت‌ها علاوه بر اینکه جنبه مسابقات باشگاهی دارد، به منزله انتخابی تیم ملی برای اعزام به مسابقات بین المللی تونس و پاراآسیایی کره جنوبی نیز محسوب می‌شود.

سرپرست انجمن دوومیدانی خاطرنشان کرد: در مجموع دو مرحله مسابقات برای انتخابی تیم ملی در پیش است، یک مرحله همین مسابقات دوها و پرش‌ها و مرحله دیگر در خرداد ماه و برای مواد پرتابی است. برای اولین بار است که بانوان در مسابقات دوها و پرش‌ها شرکت می‌کنند و این مسابقات سرآغاز خوبی برای حضور بانوان دو و میدانی کار در مواد یاد شده است.

هادی‌زاده تاکید کرد: برای انتخاب تیم ملی، علاوه بر نتایج کسب شده در مسابقات انتخابی، نتایج مسابقات گذشته نیز مد نظر خواهد بود، ضمن اینکه حد نصاب‌های مورد نظر انجمن، پیش از این به اطلاع هیات‌های استانی رسیده و تنها افرادی انتخاب خواهند شد که به رکوردهای اعلام شده دست یابند.

وی گفت: در مسابقات اردیبهشت‌ماه، ۱۰۰ ورزشکار خانم و آقا در قالب ۱۵ تیم باشگاهی، از ۱۵ استان به مدت یک روز با هم رقابت می کنند.

دومین دوره مسابقات باشگاهی تخصصی دوها و پرش‌ها، بزرگداشت حسن سماواتی، دوم اردیبهشت‌ماه سال جاری در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد. حسن سماواتی، پیش کسوت تیم ملی دوو میدانی است که در مسابقات پارالمپیک سئول در سال ۱۹۸۸، موفق به کسب نشان برنز در ماده پرتاب دیسک شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز