خبرگزاری کار ایران

توکلی اعلام کرد:

تلاش برای کسب عنوان نایب قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا

کد خبر : ۱۵۷۸۹۹

دومین و آخرین مرحله تمرینات بانوان ملی‌پوش از ۲۱ تا ۳۰ فروردین‌ماه به میزبانی مشهد مقدس، محل برگزاری مسابقات، و با حضور نفرات زیر برگزار خواهد شد:

نایب رئیس انجمن والیبال معلولین از آغاز تمرینات بانوان ملی‌پوش برای حضور در مسابقات قهرمانی والیبال نشسته آسیا خبر داد.

به گزارش ایلنا، لیلی توکلی گفت: دومین و آخرین مرحله از تمرینات بانوان ملی‌پوش برای حضور در مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا، انتخابی جهانی لهستان و اینچئون کره‌جنوبی، که از اول اردیبهشت به میزبانی مشهد مقدس آغاز می‌شود، برگزار خواهد شد.

توکلی افزود: در این مرحله از تمرینات ۱۲ بانوی ملی‌پوش از ۱۰ استان کشور دعوت شده‌اند که تمرینات خود را زیر نظر خانم‌ها فریبا سلیمانی، سرمربی تیم ملی و مریم ایرانمنش، مربی تیم ملی، انجام می‌دهند و خانم معصومه مهرورز نیز به عنوان سرپرست این تمرینات در کنار ورزشکاران حضور خواهد داشت.

نایب رئیس انجمن والیبال معلولین خاطرنشان کرد: نیمی از ترکیب بازیکنان از جوانان هستند که در خلال مسابقات لیگ و اردوهای پیشین انتخاب شدند و با انرژی مضاعف در کنار سایر ورزشکاران با تجربه‌تر، برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌شوند.

وی تصریح کرد: دو رویداد مهم برای والیبال نشسته بانوان ایران، مسابقات جهانی لهستان و مسابقات پاراآسیایی کره‌جنوبی است، برای مسابقات جهانی دو تیم ژاپن و چین کسب سهمیه کرده‌اند و از میان تیم‌های ایران، مغلولستان و سریلانکا نیز یک تیم مجوز حضور در مسابقات جهانی را دریافت خواهد کرد، ضمن اینکه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که به زودی برگزار خواهد شد، به منزله مجوز حضور در رقابت‌های پاراآسیایی کره‌جنوبی نیز هست و تنها تیم‌هایی می‌توانند در مسابقات پاراآسیایی شرکت کنند که در مسابقات مشهد نیز حضور داشته باشند.

توکلی با اشاره به تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات گفت: چین و ژاپن اصلی‌ترین رقبای ما هستند، در مسابقات پاراآسیایی گوانگجو در بازی بسیار نزدیک مغلوب تیم ژاپن شدیم که این شکست در مسابقات باشگاهی آسیا تبدیل به پیروزی شد. در هر صورت برای کسب بهترین نتیجه تلاش می‌کنیم و امیدواریم نتیجه‌ای کمتر از نایب قهرمانی نداشته باشیم.

نایب رئیس انجمن والیبال معلولین اعلام کرد: برای اولین بار است که مسابقات بانوان توسط خودشان برگزار می‌شود و در کادر برگزاری، آقایان حضور ندارند، این مساله برای سیستم ورزش ما بسیار مهم است که یک سازمان رسمی حجاب ورزشی زنان را می‌پذیرد و به آن احترام می‌گذارد. در مسابقات بانوان، همه داوران، کادر سرپرستی و فنی تیم‌ها، ‌ خانم هستند و این برای نخستین بار است که یک سازمان رسمی ورزشی پذیرفته که مسابقات بدون حضور مردان برگزار شود.

دومین و آخرین مرحله تمرینات بانوان ملی‌پوش از ۲۱ تا ۳۰ فروردین‌ماه به میزبانی مشهد مقدس، محل برگزاری مسابقات، و با حضور نفرات زیر برگزار خواهد شد:

نسرین فرهادی، طیبه جعفری(چهارمحال و بختیاری)، معصومه زارعی(خراسان رضوی)، سکینه کشوری(لرستان)، زهرا عبدی، سمیرا خالقی(زنجان)، زهرا دانایی(گلستان)، بتول جعفریان(کرمان)، زینب ملکی(اصفهان)، پری مردمیدان(آذربایجان غربی)، مهری فلاحی(گیلان)، رقیه نعمتی(آذربایجان شرقی)

مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا، انتخابی جهانی و اینچئون کره جنوبی، از یکم تا ششم اردیبهشت‌ماه به میزبانی مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز