خبرگزاری کار ایران

با ۱۴ رای اعضای مجمع؛

هادی رضایی رییس هیات جانبازان و معلولین خراسان رضوی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۰۷

به دلیل عدم حضور ۴ نفر از اعضای مجمع رای گیری با ۱۵ نفر آغاز و در پایان هادی رضایی که با انصراف کلانتری تنها کاندیدای ریاست بود با ۱۴ رای به مدت ۴ سال دیگر به این سمت انتخاب شد.

با ۱۴ رای اعضای مجمع، هادی رضایی به مدت ۴ سال به عنوان رییس هیات جانبازان و معلولین خراسان رضوی شد.

به گزارش ایلنا، مجمع انتخاب رییس هیات جانبازان و معلولین استان صبح امروز ۳ بهمن ماه با حضور رییس فدراسیون، معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان، نمایندگان باشگاه ها، شهرستان ها، داوران، مربیان، ورزشکاران و آموزش و پرورش در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

به دلیل عدم حضور ۴ نفر از اعضای مجمع رای گیری با ۱۵ نفر آغاز و در پایان هادی رضایی که با انصراف غلام عباس کلانتری تنها کاندید ریاست بود با ۱۴ رای به مدت ۴ سال دیگر به این سمت انتخاب شد.

محمود خسروی وفا رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در این مجمع گفت: ورزش های جانبازان و معلولین در چند سال اخیر رشد قابل توجهی داشته که دلیل اصلی آن کمک و همکاری های تمام بخش های ورزش کشور به این فدراسیون بوده است.

وی با بیان اینکه در سطح کشور یک نگاه ملی به این حوزه وجود دارد، عنوان کرد: موفقیت های کسب شده حاصل تلاش ها و خدمات مجموعه های مختلف در استانها، شهرستانها، باشگاه ها، مربیان و ورزشکاران است.

خسروی وفا با بیان اینکه هیات ورزش های جانبازان و معلولین خراسان رضوی در حال حاضر در جایگاه دوم برترین هیات های کشور قرار دارد، افزود: شرایط مطلوبی که این هیات در کشور دارد حاصل توجه ویژه اداره کل ورزش و جوانان استان به این موضوع داشته است.

وی شاخص اصلی ورزش های جانبازان و معلولین را توجه ویژه آن به محورهای اخلاقی و فرهنگی دانست و گفت: امیدواریم رییس منتخب هیات به موفقیت های کنونی بسنده نکند و با بهره گیری از ظرفیت های خوب موجود در خراسان رضوی برای رشد بیشتر تلاش کند.

خسرو منعمی معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در ادامه این مجمع با اشاره به موفقیت های هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان، اظهار کرد: این هیات در چند سال اخیر جزو بهترین هیات های استان بوده است.

وی با ابراز خرسندی از انتخاب هادی رضایی به سمت ریاست این هیات، افزود: انتخاب یک چهره بین المللی که افتخارات زیادی را برای ورزش کشور کسب کرده به عنوان رییس هیات اتفاق بسیار ارزشمندی است.

منعمی ادامه داد: علی رغم محدودیت های بودجه ای، هیات ورزش های جانبازان و معلولین یکی از هیات هایی بوده که در جذب حامیان مالی بسیار خوب عمل کرده و موفقیت های ارزشمندی را در سطح بین المللی بدست آورده است.

وی گفت: امیدواریم با تلاش جامعه ورزش های جانبازان و معلولین استان و تداوم حمایت های فدراسیون این روند مطلوب در ۴ سال آینده نیز ادامه داشته باشد.

هادی رضایی رییس هیات جانبازان و معلولین استان نیز ضمن تقدیر از اعضای مجمع برای انتخاب مجدد وی، گفت: در ۸ سال گذشته که در خدمت ورزش استان هستم برنامه هایی تدوین شده که اجرای آنها را با قدرت بیشتری ادامه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه از سال گذشته روند استعدادیابی را در ورزش های جانبازان و معلولین آغاز کردیم، افزود: با توجه به اینکه نسل گذشته ورزشکاران جانباز و معلول در حال روی آوردن به کسوت مربیگری هستند موضوع استعدادیابی و استفاده از تجربیات ورزشکاران قدیمی را دنبال می کنیم تا همچنان شاهد توفیقات این حوزه از ورزش باشیم.

رضایی با تاکید بر اهمیت ایجاد زیرساخت ها و فضاهای ورزشی برای این قشر از جامعه، عنوان کرد: با توجه به مصوبه موجود، امیدواریم پیگیری لازم از سوی اداره کل برای اختصاص یک سالن تمرین به ورزشکاران جانباز و معلول در تمامی شهرستان ها انجام شود.

وی ادامه داد: مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد نیز علی رغم اینکه از بودجه های اختصاص یافته به ورزش جانبازان و معلولین ساخته شده است اما با توجه به محدودیت های قانونی به صورت اجاره ای از سوی اداره کل در اختیار هیات است که امیدواریم با رفع موانع، این مجموعه در آینده بدون محدودیت در اختیار ما قرار گیرد.

رییس هیات جانبازان و معلولین استان به تعامل خوب ایجاد شده با آموزش و پرورش در چند سال گذشته اشاره کرد و گفت: امسال کلاس های اوقات فراغت ویژه دانش آموزان معلول با همکاری این نهاد برگزار شد که امیدواریم در ادامه، همکاری های بیشتری در راستای رشد و سلامت دانش آموزان معلول داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز