خبرگزاری کار ایران

در گردهمایی روز رسانه و پارالمپیک عنوان شد؛

نوش‌آبادی: وزارت ارشاد آماده همکاری با ورزش معلولین است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۴۰۰

اگر آمار حضور جانبازان و معلولین را در بخش‌های فرهنگی و هنری در نظر بگیریم می‌بینیم که صاحب مراتب و مدارج بالایی هستند و بخش قابل توجهی از این عزیزان در عرصه فرهنگ و هنر فعال هستند.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، میهمان مراسم روز پارالمپیک و رسانه بود.

به گزارش ایلنا، حسین نوش‌آبادی در حاشیه مراسم پارالمپیک و رسانه‌ها گفت: امروز یکی از مهمترین وظایف نظام و دولت و تمام مدیران این است که با حمایت‌ها و اقدامات خود به حمایت و پشتیبانی از جانبازان و معلولان عزیز بپردازند. حضور اهالی رسانه در این مراسم می‌تواند نویدبخش روزهای خوبی باشد.

وی ادامه داد: همانطور که جانبازان و معلولان ما در عرصه‌های مختلف ورزشی افتخارآفرین هستند در عرصه‌های فرهنگی و هنری هم پیشگام هستند. اگر آمار حضور جانبازان و معلولین را در بخش‌های فرهنگی و هنری در نظر بگیریم می‌بینیم که صاحب مراتب و مدارج بالایی هستند و بخش قابل توجهی از این عزیزان در عرصه فرهنگ و هنر فعال هستند.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: گرچه داشتن جسم سالم به حضور در فعالیت‌های اجتماعی کمک می‌کند اما در کنار آن این روح سالم است که مکمل است البته گاهی ممکن است جسم سالم نباشد اما روح آنقدر بلند باشد که این ضعف را جبران کند. امروز جانبازان و معلولین نه تنها در عرصه ورزش بلکه در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی هم فعالیت دارند. با توجه به اینکه چیزی حدود یک پانزدهم جمعیت ما را افراد معلول تشکیل می‌دهد نیاز به حمایت جدی از این قشر احساس می‌شود.

نوش‌آبادی افزود: امروز هم باید زمینه حضور معلولان در عرصه‌های مختلف جامعه فراهم شود و با رفع موانع به حضور پرشور این دوستان کمک کرد. در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی هم از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم به طوری‌که معاون مطبوعاتی وزارتخانه به تمام رسانه‌ها تأکید داشتند که این هفته را توجهی ویژه به ورزش معلولان داشته باشند. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم به عنوان یک نهاد تصمیم‌گیر آمادگی خود را برای همکاری در هر زمینه‌ای با ورزش معلولین اعلام می‌کند تا در این حرکت عظیم سهیم و مؤثر باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز