خبرگزاری کار ایران

صیامی خبر داد:

مسابقات رالی جانبازان خراسان رضوی برگزار می شود

کد خبر : ۱۰۴۷۹۹

این مسابقات در ۴ رده جانبازان نخاعی، دو قطع عضو، یک قطع عضو و سالم تن برگزار و پیش بینی می‌شود حدود ۶۰۰ نفر در آن حضور یابند.

رییس تربیت بدنی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی از برگزاری یک دوره مسابقه رالی خانوادگی ویژه جانبازان استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، هاشم صیامی گفت: این مسابقات روز ۲۸ شهریورماه با حضور ۱۵۰ اتومبیل برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه هر اتومبیل شامل یک راننده، یک نقشه خوان و ۲ نفر همراه می باشد، افزود: مسابقه رالی خانوادگی ویژه جانبازان استان از ساعت ۷:۳۰ دقیقه روز پنجشنبه از مقابل خوابگاه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در بلوار میثاق مشهد آغاز خواهد شد.

رییس تربیت بدنی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ادامه داد: شرکت کنندگان در این مسابقه در طول مسیر شهرهای چناران، قوچان و سبزوار را پیش رو دارند و در پایان خط به نیشابور خواهند رسید. غبار روبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده های شاهد، ایثارگران و جانبازان شهرهای طول مسیر نیز در دستور کار شرکت‌کنندگان در مسابقه قرار گرفته است.

وی یادآور شد: این مسابقات در ۴ رده جانبازان نخاعی، دو قطع عضو، یک قطع عضو و سالم تن برگزار و پیش بینی می‌شود حدود ۶۰۰ نفر در آن حضور یابند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز