خبرگزاری کار ایران

گودرزی باعثقوت قلب مان شد؛

نکونام: حوادثو ناداوری ها باعثحذف مان شد / پولادی نمی خواست به تیم ضربه بزند

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۴۹۴

خوشحالم که علی رغم حذف در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت ها، مردم به خوبی درک کردند که همه بچه های تیم با جان و دل تلاش کردند و متاسفانه تنها برخی ناداوری ها و اتفاقات تلخ، باعثشد که به نیمه نهایی نرسیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: همه بچه های تیم با جان و دل تلاش کردند و متاسفانه تنها برخی ناداوری ها و اتفاقات تلخ، باعثشد که به نیمه نهایی نرسیم.

به گزارش ایلنا، نکونام پس از بازگشت به ایران در گفتگویی اظهار داشت: حضور گودرزی وزیر ورزش و جوانان در آخرین اردوی تیم ملی در تهران و حمایت خوب ایشان از این تیم، قوت قلبی برای بچه های تیم شد، خصوصا تلاش های ایشان برای کمک به حل مساله بازیکن های سرباز تیم ملی تا پایان بازی ها و پرداخت پاداش های معوقه جام جهانی.

نکونام اضافه کرد: البته انتظار هم از دکتر گودرزی همین بود که مشکلات ورزشکاران را درک کنند. خوشحالم وزارت ورزش به خواست مردم توجه کرد و امیدوارم این حمایت ها از تیم ملی در آینده هم ادامه داشته باشد

کاپیتان تیم ملی در مورد استقبال مردم در فرودگاه و نیز حمایت های ایرانی های مقیم استرالیا، گفت: خوشحالم که علی رغم حذف در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت ها، مردم به خوبی درک کردند که همه بچه های تیم با جان و دل تلاش کردند و متاسفانه تنها برخی ناداوری ها و اتفاقات تلخ، باعثشد که به نیمه نهایی نرسیم.

او تاکید کرد همدلی بازیکنان و حمایت تماشاگران و البته مسئولان ورزش از تیم ملی می توانست نتایج بهتری به دنبال داشته باشد، اما تقدیر این بود که بعد از نزدیک به ۸۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردن مقابل عراق، ضربات پنالتی سرنوشت تیم ایران را رقم بزند.

نکونام در عین حال از مهرداد پولادی که برخی اخراج او را باعثحذف تیم ایران می دانند دفاع کرد و گفت: مهرداد یکی از بازیکنان خوب تیم ما بود. چه در جام جهانی و چه در این مسابقات. اولا همه دیدند که داور در آن صحنه اشتباه کرد اما حتی اگر این هم نبود، باید بپذیریم که اخراج، بخشی از فوتبال است. مهرداد که نمی خواست کاری کند که تیم ضربه بخورد ولی متاسفانه تیم ۱۰ نفره شد و فشار زیادی را تحمل کنیم. فوتبال قابل پیش بینی نیست ولی واقعیت این است که اگر ۱۰ نفره نمی شدیم راحت می توانستیم عراق را شکست دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز