خبرگزاری کار ایران

پس از نشستی ۳ ساعته؛

اعتراض فوتبال ایران به جایی نرسید / ارجاع پرونده ایران و عراق به دادگاه CAS

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۶۵۶

پس از سه دور بررسی مسئولان کمیته انضباطی AFC اعتراض ایران نسبت به دوپینگی بودن بازیکن عراقی بی نتیجه ماند اما قرار است این پرونده از سوی ایران در بالاترین مرجع رسیدگی به اختلافات ورزشی(CAS) پیگیری شود.

پس از سه دور بررسی مسئولان کمیته انضباطی AFC اعتراض ایران نسبت به دوپینگی بودن علا عبدالزهرا بازیکن عراقی بی نتیجه ماند اما قرار است این پرونده از سوی ایران در بالاترین مرجع رسیدگی به اختلافات ورزشی(CAS) پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نشست امروز مسئولان کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد اعتراض ایران به استفاده غیرمجاز تیم ملی فوتبال عراق از یک بازیکن غیرمجاز در دیدار مرحله یک چهارم نهایی پس از سه دور مذاکرات سنگین و فشرده مستندات ایران را رد کرد و تیم عراق را به عنوان تیم پیروز در جام شانزدهم معرفی کرد.

با این وجود " پل براون " روزنامه‌نگار مشهور استرالیا در توییتر نوشت: این پرونده به دادگاه عالی ورزش ارجاع داده شده است ولی آنچه مشخص است تغییری در نتیجه دیدار ایران و عراق ایجاد نخواهد شد.

بدین ترتیب دیدار کره‌جنوبی و عراق در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ساعت ۱۲:۳۰ فردا(دوشنبه) در ورزشگاه استرالیای شهر سیدنی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز