خبرگزاری کار ایران

در پایان مرحله یک چهارم نهایی؛

تیموریان و دژاگه در جمع بهترین‌های جام ملت ها / کاگاوا پاسورترین بازیکن

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۴۲۰

تیموریان با نمایش موثر در بازی مقابل عراق رکورد پاس های خود را به ۲۴ افزایش داد تا در رده سوم جدول قرار بگیرد، جدولی که حسن الهیدوس بازیکن تیم فوتبال قطر در آن صدرنشین است.

آندرانیک تیموریان هافبک تیم‌ملی فوتبال ایران با ۲۴ پاس مورب در بین بهترین های آسیا قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، تیموریان با نمایش موثر در بازی مقابل عراق رکورد پاس های(کراس) خود را به ۲۴ افزایش داد تا در رده سوم جدول قرار بگیرد، جدولی که حسن الهیدوس بازیکن تیم فوتبال قطر در آن صدرنشین است و احمد یاسین از عراق در رده دوم آن ایستاده. هیدوس ۳۶ کراس و یاسین ۲۶ کراس داشته اند. بعد از آندو کیسوکه هوندا(۲۳)، اشکان دژاگه(۲۳)، ولید سلیم(۲۳)، لونگو(۲۳) قرار دارند.

نکته جالب حضور کیسوکه هوندا در اکثر رده‌بندی های فردی جام است، بازیکنی که بیشترین شانس را برای هم تیمی هایش خلق کرده و ۱۵ شانس گل برای ژاپن ساخته است. در جدول خالقین موقعیت های خطرناک اشکان دژاگه با ۱۰ حرکت منجر به خطر در رده چهارم بهترین های آسیا قرار دارد. حسن الهیدوس در بازی های قطر ۱۵ بار این کار را انجام داده و در رده دوم جدول است.

ایران و عراق بی انضباط‌ترین‌های مسابقات
دو تیم فوتبال ایران و عراق پس از نبرد سنگین روز گذشته صاحب رکورد بیشترین کارت زرد و قرمز در جام شده اند.

عراق با ۱۲ کارت زرد و ۱۲ نمره منفی بدترین نمره را در بین تیم های جام دارد و ایران با ۱۰ نمره منفی(۷ کارت زرد و یک کارت قرمز) در رده دوم این جدول است. فلسطین که در دور اول حذف شده ۹ امتیاز منفی دارد(۶ کارت زرد و یک کارت قرمز) و ازبکستان هم با ۹ کارت زرد ۹ نمره منفی.

کاگاوا و بیشترین آمار پاس
شینجی کاگاوا هافبک تیم فوتبال ژاپن با ۲۹۸ پاس بالاترین آمار پاس در تورنمنت را دارد.

کاگاوا بالاتر از هاسبه دیگر هافبک تیم ژاپن و کی سونگ یئونگ بازیکن تیم کره در رده اول قرار دارد. جالب اینکه در جمع بهترین پاسورهای جام ۳ بازیکن از ژاپن قرار دارند که مجموع پاس هایشان از ۸۰۰ پاس عبور کرده است.

ایران در بین ۱۰ پاسور برتر جام هیچ نماینده ای ندارد. در بین تیم های غرب آسیایی عمر عبدالرحمان برادر عمر ستاره تیم فوتبال امارات در رده پنجم این جدول است و خود عمر با ۲۴۹ پاس در رده دهم این جدول قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز