خبرگزاری کار ایران

کی‌روش و نکونام باید به او تذکر می‌دادند؛

میرزابیگی: پولادی مقصر شکست ما شد، نه ویلیامز استرالیایی / حرکت مهرداد ناشیانه بود!

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۲۴۲

مقصر اصلی باخت ایران مهرداد پولادی است نه ویلیامز. پولادی باید بداند وقتی یک اخطار دارد نباید با پا به شکم دروازه‌بان حریف بکوبد، آن هم در شرایطی که دروازه‌بان توپ را تصاحب کرده است.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: ویلیامز داور بازی ایران و عراق سر ما را نبرید، بلکه مقصر اصلی شکست‌ ما مهرداد پولادی با آن حرکت ناشیانه‌اش بود.

ابراهیم میرزابیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص قضاوت ویلیامز داور بازی ایران و عراق بیان داشت: مقصر اصلی باخت ایران مهرداد پولادی است، نه ویلیامز. پولادی باید بداند وقتی یک اخطار دارد نباید با پا به شکم دروازه‌بان حریف بکوبد آن هم در شرایطی که دروازه‌بان توپ را تصاحب کرده است.

وی ادامه داد: به نظر من AFC به قضاوت ویلیامز ایرادی نمی‌گیرد، چراکه در صحنه اخراج پولادی خود این بازیکن بی‌ملاحظه‌گری کرد. پولادی چرا بعد از تصاحب توپ پایش را به شکم حریف کوبید. این را هم بگویم ویلیامز اگر می‌دانست پولادی یک اخطار دارد هیچ‌گاه به او اخطار دوم را نمی‌داد، اما باز هم معتقدم پولادی نباید آن کار ناشیانه را می‌کرد.

میرزابیگی افزود: کادر فنی و کاپیتان تیم ملی باید به پولادی تذکر می‌دادند، وقتی یک اخطار دارد باید مواظب باشد تا اخطار دوم را نگیرد.

این کارشناس داوری خاطرنشان کرد: بحثوطن‌پرستی، دوست داشتن تیم ملی یک بحثاست، اما حقیقت هم چیز دیگری است و تاکید دارم پولادی صددرصد مقصر شکست تیم ملی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز