خبرگزاری کار ایران

الان زمان انتقاد از کی‌روش نیست؛

محمدی: نباید درخواب پیروزی در بازی تدارکاتی مقابل عراق بمانیم / به برد تیم ملی خوشبینم

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۶۹۳

کی‌روش بنا به داشته‌هایش شیوه بازی تیم ملی را انتخاب می‌کند و اگر هم انتقادی به کار او است باید منتظر پایان مسابقات باشیم و بعد از آن اهالی فوتبال حرف‌شان را بزنند.

رئیس اتحادیه باشگاه های فوتبال کشور گفت: در برهه فعلی باید انتقاد از تیم ملی و کی‌روش را کنار گذاشت و به فکر بازی حساس با عراق باشیم.

عزیزالله محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به دیدار حساس تیم ملی مقابل عراق بیان داشت: من در وضعیت حساس فعلی که تیم ملی در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف عراق برود به اینکه می‌گویند تیم ملی زیبا بازی می‌کند یا نه کاری ندارم بلکه می‌گویم باید به سرمربی و بازیکنان تیم ملی روحیه داد. آنها باید مراقب باشند در خواب پیروزی در بازی تدارکاتی مقابل عراق نخوابند و با تمام توان به مصاف عراق بروند.

وی ادامه داد: باید توجه داشت ما تاکنون ۳ پیروزی به دست آورده‌ایم و فقط سه پیروزی دیگر به دست بیاوریم قهرمان مسابقات جام ملت‌های آسیا خواهیم شد امر مهمی که با کمک اهالی فوتبال دور از دسترس نیست. من خودم خوشبین هستم می‌توانیم عراق شکست دهیم تا جزو ۴ تیم باشیم در آنجا دیگر باید منتظر اتفاقات فوتبالی باشیم.

محمدی تاکید کرد: کی‌روش بنا به داشته‌هایش شیوه بازی تیم ملی را انتخاب می‌کند و اگر هم انتقادی به کار او است باید منتظر پایان مسابقات باشیم و بعد از آن اهالی فوتبال حرف‌شان را بزنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز