خبرگزاری کار ایران

شانس پیروزی ما بیشتر از عراق است؛

قاسمپور: تیم کی‌روش نتیجه‌گرا است، تا فنی / به بازی خوب پاداش نمی‌دهند

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۵۴۸

امیدوارم تیم ملی بتواند مقابل عراق به مانند بازی با امارات، قطر و بحرین پیروز شده و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند، گرچه ما در مرحله مقدماتی هم مقابل حریفان بازی خوبی ارائه نکردیم ولی پیروز شدیم.

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: بازی سختی را در مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا مقابل عراق خواهیم داشت.

ابراهیم قاسمپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به دیدار تیم ملی مقابل عراق که از مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا برگزار خواهد شد، بیان داشت: امیدوارم تیم ملی بتواند مقابل عراق به مانند بازی با امارات، قطر و بحرین پیروز شده و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند، گرچه ما در مرحله‌مقدماتی هم مقابل حریفان بازی خوبی ارائه نکردیم، ولی پیروز شدیم.

وی ادامه داد: ممکن است در مرحله تک‌حذفی دیگر مانند مرحله‌گروهی خوش‌شانس نباشیم و حذف شویم. امیدوارم باز هم خوش‌شانسی برای ما رقم بخورد و عراق را هم شکست دهیم، چراکه این تیم خیلی با ۳ تیم گروه مقدماتی تفاوت ندارد، فقط فیزیکی‌تر است.

این پیشکسوت فوتبال اضافه کرد: تیم ملی قبل از آغاز مسابقات جام ملت‌ها در دیدار تدارکاتی تیم ملی عراق را شکست داد و این مسئله باعثمی‌شود بازیکنان با روحیه خوبی به مصاف این تیم بروند. اعتقادم این است که شانس ما برای پیروزی بیشتر است.

وی درخصوص اینکه موفقیت تیم ملی با دانش کی‌روش به دست آمده، تاکید کرد: صددرصد همین‌طور است. کی‌روش هم از بازیکنان‌ایرانی شناخت پیدا کرده و هم از قدرت فوتبال کشورهای منطقه آگاهی دارد. ان‌شاالله با این توانایی‌ها بتوانیم عنوان قهرمانی آسیا را مال خود کنیم. گرچه کار بسیار سختی را پیش رو داریم. تیم‌هایی مانند استرالیا، کره‌جنوبی، ژاپن، چین و حتی ازبکستان شانس‌های مسلم قهرمانی هستند.

قاسمپور اضافه کرد: در مرحله مقدماتی جام ملت‌ها از نظر فنی عملکرد خوبی نداشتیم، ولی از لحاظ نتیجه‌گیری خوب بودیم که در فوتبال هم نتیجه‌گیری در اولویت قرار دارد چرا که به بازی خوب پاداشی نمی‌دهند. امیدوارم این روند نتیجه‌گیری در بازی‌های آینده تیم ملی به خصوص در بازی با عراق هم ادامه داشته باشد چرا که عراق هم‌ سبک سایر تیم‌های عربی فیزیکی بازی می‌کند. ضمن اینکه با توجه به مشکلاتی که در این کشور وجود دارد از لحاظ فوتبالی افت کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز