خبرگزاری کار ایران

کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد؛

ایران سومین تیم پرتماشاگر جام ملت‌های آسیا / استرالیا و قطر رکوردار شدند

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۴۷۲

در رده‌بندی پرتماشاگرترین تیم دردیدارهای مرحله گروهی تیم استرالیا با ۱۲۴ هزار و ۲۰ تماشاگر در صدر است و تیم‌های ژاپن با ۶۵ هزار و ۱۰۴ تماشاگر و ایران با ۵۱ هزار و ۷۷۸ تماشاگر در رتبه بعدی این رده‌بندی قرار گرفته‌اند.

دیدار تیم‌‎های ایران و قطر درحالی با فروش ۲۲ هزار و ۶۷۲ بلیت، در رده ششم پرتماشاگرترین بازی جام قرار گرفت که در مجموع بازی‌های ایران در این جام در رده سوم بیشترین فروش بلیت ایستاده است.

به گزارش ایلنا، بنابر اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقات مرحله گروهی شانزدهمین دوره جام ملت‌های آسیا سه‌شنبه شب با صعود تیم‌های ژاپن و عراق به جمع ۸ تیم مرحله یک‌چهارم نهایی به پایان رسید که ۲۴ مسابقه در این مرحله برگزار شد.

بر پایه این گزارش، ۳۹۵ هزار و ۸۹۶ هزار نفر با حضور در ورزشگاه‌های محل برگزاری ۲۴ بازی مرحله نخست، این دیدارها را از نزدیک تماشا کردند که میانگین ۱۶ هزار و ۴۶۵ تماشاگر در هر مسابقه را از خود برجای گذاشتند.

در این بین، دیدار استرالیا با عمان که ۵۰ هزار و ۲۷۶ بلیت در آن فروخته شد، پرتماشاگرترین دیدار مرحله گروهی لقب گرفت و دیدار تشریفاتی قطر و بحرین که در حضور ۴۸۴۱ تماشاگر انجام گرفت، کم تماشاگرترین دیدار مرحله گروهی بود.

ضمن اینکه بعد از دیدار استرالیا با عمان، دیدار استرالیا با کره‌جنوبی ۴۸ هزار و ۵۱۳ تماشاگر، بازی استرالیا با کویت با ۲۵ هزار و ۲۳۱ تماشاگر، مسابقه ژاپن با اردن با ۲۵ هزار و ۱۶ تماشاگر، دیدار ژاپن با عراق با ۲۲ هزار و ۹۴۱ تماشاگر در رده‌های دوم تا پنجم پرتماشاگرترین دیدارهای جام شانزدهم قرار گرفته‌اند. دیدار ایران و قطر هم با ۲۲ هزار و ۶۷۲ تماشاگر، ششمین بازی پرتماشاگر این دوره مسابقات لقب گرفت.

در رده‌بندی پرتماشاگرترین تیم در دیدارهای مرحله گروهی، تیم استرالیا با ۱۲۴ هزار و ۲۰ تماشاگر در صدر است و تیم‌های ژاپن با ۶۵ هزار و ۱۰۴ تماشاگر و ایران با ۵۱ هزار و ۷۷۸ تماشاگر در رتبه بعدی این رده‌بندی قرار گرفته‌اند.

در بازی استرالیا با عمان ۵۰ هزار و ۲۷۶ تماشاگر، در دیدار استرالیا با کره‌جنوبی ۴۸ هزار و ۵۱۳ تماشاگر و در مسابقه استرالیا با کویت ۲۵ هزار و ۲۳۱ تماشاگر به ورزشگاه آمدند و دیدارهای ژاپن برابر اردن، عراق و فلسطین به ترتیب ۲۵ هزار و ۱۶ تماشاگر، ۲۲ هزار و ۹۴۱ تماشاگر داشت.

از سوی دیگر در دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران با قطر ۲۲ هزار و ۶۷۲ تماشاگر، در بازی ایران با بحرین ۱۷ هزار و ۷۱۲ تماشاگر و در مسابقه ایران با امارات ۱۱ هزار و ۳۹۴ تماشاگر به ورزشگاه‌ها آمدند تا در رده‌بندی کلی ایران در رده سوم قرار بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز