خبرگزاری کار ایران

ژاپن ۲ - اردن صفر؛

سامورایی‌ها به اردن هم رحم نکردند / صعود مقتدرانه شاگردان آگیره

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۲۸۹

این دیدار را سامورایی‌ها با ۲ گل دقیقه ۲۴ هوندا و ۸۰ کاگاوا به سود خود رقم زدند تا با ۳ پیروزی متوالی و کسب ۹ امتیاز ممکن راهی دور حدفی شوند.

دیدار تیم‌های ژاپن و اردن را شاگردان خاویر آگیره به سود خود به پایان بردند تا با کسب ۳ پیروزی مقتدرانه راهی دور حذفی شده حریف امارات در این مرحله شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در آخرین دیدار از مرحله‌گروهی جام‌ملت‌های آسیا و از گروه چهارم تیم‌های ژاپن و اردن در ورزشگاه رگتانگیلار در شهر ملبورن با قضاوت روشن ایرماتوف از ازبکستان به مصاف هم رفتند که این دیدار را سامورایی‌ها با ۲ گل دقیقه ۲۴ هوندا و ۸۰ کاگاوا به سود خود رقم زدند تا با ۳ پیروزی متوالی و کسب ۹ امتیاز ممکن راهی دور حدفی شوند.

ترکیب ژاپن:کاواشیما، یوشیدا، ساکای، ناگاتومو، موریشیگه، اندو، هاسبه، اینوی، کاگاوا، هوندا، کوازاکی

ترکیب اردن:عامر شافی، اودی زهران، محمد الدومیری، محمد علی، احمد الیاس، عناس بانی یاسن، طارق زیاد، عبدالله دیب سلیم، یوسف الرواشده، اودای السیفی، همزه الدردوری

ژاپنی‌ها خیلی خوب و مسلط بازی را آغاز کردند و کنترل توپ و میدان را در اختیار خود داشتند. در دقیقه ۱۰ تاکاشی موفق شد دروازه اردن را باز کند که البته داور این گل را به علت عبور توپ از خط عرضی کنار زمین مردود اعلام کرد تا خوشحالی سامورایی‌ها تکمیل نشود.

شاگردان ری ویلکینس در این دیدار توان مقابله تاکتیکی با اندیشه‌های خاویر آگیره را نداشتند و در طول جریان بازی هم به مراتب ژاپنی‌ها از چپ و راست حملات متعددی را برای شکستن سنگر دفاعی قرمزهای اردنی تدارک می‌دیدند تا قفل دروازه این تیم را بشکنند.

در دقیقه ۲۴ بالاخره عامر شافی تسلیم کار تیمی سامورایی‌ها شد. حرکت تیمی خوب ژاپنی‌ها پشت محوطه جریمه توپ را به اوکازاکی رساند که شوت زمینی این بازیکن را سنگربان اردن دفع کرد و روی ریباند هوندا خود را به توپ رساند و توپ را به تور دروازه شافی دوخت تا تیمش را پیش بیندازد. در آخرین ثانیه‌های نیمه نخست اردنی‌ها موقعیت داشتند تا بتوانند دروازه ژاپن را با تهدیدی جدی مواجه کنند که این موقعیت را از دست دادند.

در نیمه دوم هم برتری ژاپنی‌ها تداوم داشت و شاگردان اگیره که صعودشان از قبل مسجل شده بود سعی در مدیریت بازی و ارائه کارهای ترکیبی و تیمی می‌کردند تا اینکه در دقیقه ۸۰ شین‌جی کاگاوا برای دومین بار دورازه اردنی‌ها را گشود تا برتری خود را دو برابر کنند.

جدول نهایی گروه چهارم به این شرح است:

۱ - ژاپن با ۹ امتیاز

۲ - عراق با ۶ امتیاز

۳ - اردن با ۳ امتیاز

۴ - فلسطین بدون امتیاز

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز