خبرگزاری کار ایران

عراق ۲ - فلسطین صفر؛

عراق با شکست فلسطین حریف ایران شد / جمعه ایران - عراق در یک چهارم نهایی

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۲۷۸

تیم عراق با پیروزی مقابل فلسطین صعود خود را به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا راه یافت و در این مرحله حریف تیم ملی فوتبال کشورمان شد.

تیم عراق با پیروزی مقابل فلسطین صعود خود را به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا مسجل کرد تا در این مرحله حریف تیم ملی فوتبال کشورمان شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سومین و آخرین دیدار گروه D رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۲:۳۰ بین تیم‌های عراق و فلسطین در ورزشگاه کانبرا با قضاوت محمد عبدالله حسن محمد برگزار شد که در پایان تیم عراق با نتیجه ۲ بر صفر مقابل حریف خود به برتری دست یافت تا به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

ترکیب عراق:جلال حسن هاشم، سلام شکیر، احمد ابراهیم خالف، زورقام اسماعیل، احمد یاسین، یاسر کاسیم، امجد کلاف، ساعد عبدالامیر، یونس محمود، ولید سلیم، مرام

ترکیب فلسطین:گابر، توفیق علی، احمد هربی، عبداللطیف البهداری، اشرف نومن، احمد ماهر، هاشم سلهی، خادر یوسف، محمود عید، خالد سالم، اسماعیل الامور

تیم عراق که برای صعود از این گروه به پیروزی برابر ضعیف‌ترین تیم این گروه نیاز داشت در نیمه نخست این مسابقه نتوانست مقاومت فلسطینی‌ها را در هم بشکند و وقت‌اول را در عین ناباوری با تساوی بدون گل راهی رختکن شد.

در این نیمه هر چند توپ و میدان در اختیار عراقی‌ها بود، ولی این تیم در باز کردن دروازه تیم گمنام فلسطین توفیقی نداشت تا شیرهای بین‌النهرین یک نیمه سخت و پرفشار را برای پیروزی و صعود از این گروه پیش رو داشته باشند.

در ایتدای نیمه دوم و در دقیقه ۴۸ یونس محمود کاپیتان عراق سرانجام قفل دروازه فلسطین را گشود تا تیمش را از استرس گل نزدن خارج کند.

در دقیقه ۸۸ احمد یاسین هم موفق به گلزنی شد تا برتری عراقی‌ها ۲ برابر شود و این تیم با ۶ امتیاز راهی دور حذفی و مصاف با ایران شود.

جدول نهایی گروه چهارم به این شرح است:

۱ - ژاپن با ۹ امتیاز

۲ - عراق با ۶ امتیاز

۳ - اردن با ۳ امتیاز

۴ - فلسطین بدون امتیاز

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز