خبرگزاری کار ایران

کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت؛

ایران در بازی با امارات مثل مسابقه با آرژانتین بود

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۰۳۰

ایران مانند بازی مقابل آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۴ با یک بازی دفاعی به میدان رفت و در بیشتر مسابقه حملات اماراتی ها را خنثی کرد و بازیکنان امارات حتی یک شوت داخل چارچوب هم نداشتند.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در تحلیلی درباره مسابقه ایران و امارات نوشت: شاگردان کی روش در این دیدار مانند مسابقه با آرژانتین در جام جهانی بازی کردند.

به گزارش ایلنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از پیروزی ایران مقابل امارات نوشت: رضا قوچان نژاد با گلی که در وقت های تلف شده به ثمر رساند، ایران را به پیروزی یک بر صفر مقابل امارات رساند تا شاگردان کارلوس کی روش به عنوان تیم نخست گروه C راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند.

گل دقیقه ۹۱ بهترین بازیکن میدان که نخستین گل او در این دوره از رقابت ها بود، نخستین شکست امارات در شانزدهمین دوره جام ملت های آسیا را رقم زد و ایران را به ۹ امتیاز کامل مرحله مقدماتی رساند.

جمعه و در مرحله یک چهارم نهایی ایران با تیم دوم گروه D در شهر کانبرا روبرو می شود و امارات در سیدنی به مصاف تیم اول آن گروه می رود که به احتمال زیاد ژاپن قهرمان دوره گذشته جام ملت های آسیا خواهد بود.

کی روش یک روز پیش از این مسابقه پیش بینی کرده بود که هیچکدام از تیم ها با تساوی راضی نمی شوند و رقبای دو سوی خلیج فارس ثابت کرد که مرد با تدبیر پرتغالی با اجرای یک بازی با احتیاط و زیرکانه درست گفته است.

در سردترین روز استرالیا از آغاز جام ملت های آسیا، ایران مانند بازی مقابل آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۴ با یک بازی دفاعی به میدان رفت و در بیشتر مسابقه حملات اماراتی ها را خنثی کرد و بازیکنان امارات حتی یک شوت داخل چارچوب هم نداشتند.

در اواخر مسابقه، کی روش با به میدان فرستادن رضا قوچان نژاد و اشکان دژاگه تلاش کرد تا قدرت تهاجمی ایران را افزایش دهد اما اماراتی ها نیز عقب تر کشیدند تا برنامه های رقیب خود را خنثی کنند.

در نهایت هم آندرانیک تیموریان از اشتباه بازیکن حریف استفاده کرد و توپ را در محوطه جریمه برای قوچان نژاد سانتر کرد و این بازیکن هم با ضربه سر خود، شور و شادی را برای ایرانیان حاضر در ورزشگاه به ارمغان آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز