خبرگزاری کار ایران

توجهی به رویارویی با کره یا استرالیا نداریم؛

اولاریو: فقط به صعود فکر می کنیم / از تیم‌های همگروه بهتر بازی کردیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۱۱۶

تاکنون بهتر از حریفان بازی کرده ایم و امیدواریم فردا هم اینگونه باشیم. کار راحتی نیست ولی باید نهایت تلاش خود را برای صعود انجام دهیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان تصمیم گرفته در دیدار با ازبکستان، شانس این تیم برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های ۲۰۱۵ آسیا را به خطر نیندازد و با تمام قوا به میدان برود.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال عربستان در حالی روز یکشنبه به مصاف ازبکستان می‌رود که ممکن است در مرحله بعد با یکی از دو تیم استرالیا و یا کره جنوبی روبرو شود.

عربستان که دیدار نخست خود در گروه دوم این رقابت ها را به چین واگذار کرد اما برابر کره شمالی به پیروزی رسید و در صورت تساوی برابر ازبکستان نیز به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم، راهی مرحله بعد می شود.

از سوی دیگر ازبکستان برای صعود باید نهایت تلاش خود را برای پیروزی در این مسابقه انجام دهد.

از این رو کازمین اولاریو گفت: اگر به بازیکنان استراحت بدهیم شاید به بازی بعدی نرسیم. در حال حاضر مهمترین چیز مسابقه فردا با ازبکستان است و نباید به فکر بازی با کره و یا استرالیا باشیم.

این مربی رومانیایی که تایید کرده همکاری او با تیم ملی عربستان بعد از مسابقات جام ملت‌های آسیا به پایان می‌رسد، خاطر نشان کرد: دو فرصت داریم، ولی باید بازی کنیم تا امکان صعود داشته باشیم. اگر برابر چین مساوی هم کرده بودیم باید برای کسب نتیجه در این مسابقه تلاش می کردیم.

وی افزود: تاکنون بهتر از حریفان بازی کرده ایم و امیدواریم فردا هم اینگونه باشیم. کار راحتی نیست ولی باید نهایت تلاش خود را برای صعود انجام دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز