خبرگزاری کار ایران

جوانها شایسته حضور در تیم ملی هستند؛

تیموریان: قطر تیم خوبی دارد / تیم ملی متکی به ستاره ها نیست

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۳۷۸

باید از همه ایرانیانی که در استرالیا به عنوان یار دوازدهم از ما حمایت کردند، تشکر کنم و من به نمایندگی از ۸۰ میلیون ایرانی که اینجا هستم دست تک تک آنها را می بوسم.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ایران متکی به یک یا چند ستاره نیست بلکه یک تیم هستیم و تمام تلاش خود را برای کسب نتیجه به کار می گیریم.

به گزارش ایلنا، آندرانیک تیموریان که در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ملی فوتبال قطر افزود: درست است که قطر دیدار نخست خود را واگذار کرده اما تیم خوبی دارد و امیدوارم که مسابقه خوبی را برابر قطر داشته باشیم.

وی اظهار داشت: زمانی که من به تیم ملی ایران آمدم، جوان بودم و الان هم جوانان زیادی به اردوی تیم ملی دعوت شده اند که می توانند پرچم ایران را به اهتزاز درآورند و آنها لیاقت دارند که در تیم ملی فوتبال ایران حضور داشته باشند.

تیموریان ادامه داد: باید از همه ایرانیانی که در استرالیا به عنوان یار دوازدهم از ما حمایت کردند، تشکر کنم و من به نمایندگی از ۸۰ میلیون ایرانی که اینجا هستم دست تک تک آنها را می بوسم.

وی در پاسخ به این سئوال که در تمرینات روز گذشته تیم ملی حضور نداشت، آیا مشکل خاصی دارد، گفت: روز گذشته برای انجام برخی معاینات و تست در هتل ماندم و خدا را شکر مشکل خاصی برای حضور در دیدار فردا ندارم.

دیدار دو تیم فوتبال قطر و ایران از گروه C جام ملتهای آسیا فردا(پنجشنبه) ساعت ۱۲:۳۰دقیقه در ورزشگاه سیدنی برگزار می‌شود.

همچنین سومین دیدار ایران هم ۲۹ دی ماه ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه در ورزشگاه بریسبان برابر امارات متحده عربی برگزار خواهد شد.

آخرین دیدار قطر هم در مرحله مقدماتی ۲۹ دی ساعت ۱۲:۳۰ برابر بحرین در ورزشگاه سیدنی برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز