خبرگزاری کار ایران

تیم ایران توان بالایی دارد؛

نکونام: اشتیاق هواداران مسئولیت ما را سنگین تر کرده است / با تمام قدرت بازی می کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۹۲۹

اشتیاق هواداران ایرانی مسئولیت ما را سنگین تر کرده است و امیدوارم با بازی های خوب جواب آنها را بدهیم. مقابل بحرین با قدرت و تمرکز لازم وارد زمین می شویم تا با تمام توان برابر حریف قرار گیریم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به استقبال بسیار خوب هواداران تیم ایران در کشور استرالیا گفت: حضور پرشور و با نشاط هواداران مسئولت ما را در جام ملت های آسیا سنگین تر کرده است.

به گزارش ایلنا، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیم ملی فوتبال کشورمان برابر بحرین گفت: از همه ایرانیانی که در استرالیا هستند تشکر و قدردانی می کنم، آنها از تیم ملی ایران استقبال بسیار خوبی داشتند.

وی اظهار داشت: با توجه به این که سفر ما به استرالیا طولانی شد اما هموطنان ایرانی در فرودگاه ساعت ها منتظر بودند تا از تیم ملی کشورشان استقبال خوبی داشته باشند.

نکونام خاطرنشان کرد: اشتیاق ایرانی ها مسئولیت ما را سنگین تر کرده است و امیدوارم با بازی های خوب جواب آنها را بدهیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در ادامه افزود: فردا(یکشنبه) با قدرت و تمرکز لازم وارد زمین می شویم تا با تمام توان برابر حریف قرار گیریم.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتبال ایران توانایی لازم را برای بازی های خوب در استرالیا دارد و همه تمرکز خود را برای دیدار فردا گذاشته ایم.

نخستین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب جام ملت های آسیا فردا(یکشنبه) ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه رکتانگلار ملبورن برابر بحرین برگزار خواهد شد.

دومین دیدار ایران هم ۲۵ دی ماه ساعت ۱۲:۳۰ در ورزشگاه سیدنی مقابل قطر و آخرین دیدار مرحله مقدماتی تیم ملی کشورمان ۲۹ دی ساعت ۱۱:۳۰ در ورزشگاه بریسبان برابر تیم امارات متحده عربی برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز