خبرگزاری کار ایران

کریمی باید روی نیمکت می‌نشست، نه سکو؛

استاد اسدی: گل‌به‌خودی‌ام به عابدزاده گریه‌داشت، نه خنده / تیم‌ملی در استرالیا نباید محتاط بازی کند

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۷۹۶

متاسفانه بازی‌های تدارکاتی مناسبی نداشتیم می‌بینید که حتی فلسطین هم دیگر حاضر نیست با ما بازی کند در حالیکه ما باید حداقل ۱۰ بازی تدارکاتی انجام می‌دادیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: از روز اول گفته‌ام تیم ملی می‌تواند جزو ۴ تیم نهایی جام ملت‌های آسیا باشد.

علی اکبر استاداسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص حضور تیم ملی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بیان داشت: متاسفانه بازی‌های تدارکاتی مناسبی نداشتیم. می‌بینید که حتی فلسطین هم دیگر حاضر نیست با ما بازی کند، در حالی که ما باید حداقل ۱۰ بازی تدارکاتی انجام می‌دادیم تا با آمادگی کامل به مصاف حریفان برویم.

وی افزود: تیم خوبی داریم، ولی سخت است در رقابت های جام ملت‌های آسیا نتیجه بگیریم، ضمن اینکه تیم ملی فعلی زیبا بازی نمی‌کند و اگر هم بازی مقابل عراق تیم ملی تهاجمی بازی کرد به دلیل حضور بازیکنان جوان در ترکیب اصلی بود وگرنه در بازی‌های گذشته بازیکنانی مانند جواد نکونام که سن‌شان بالا رفته، محتاط بازی می‌کنند، چراکه آن بدن‌های آماده و سر حال یک بازیکن جوان را ندارند که از زمین حریف پرس را انجام دهند، بلکه در زمین خودی کارهای دفاعی را انجام می‌دهند.

این پیشکسوت فوتبال تاکید کرد: ما در جام‌جهانی هم زیاد خوب بازی نکردیم و فقط مقابل آرژانتین خوب بودیم، وگرنه بیشتر دفاع کردیم، ولی تیم جام‌جهانی ۹۸ با وجود اینکه ۲ شکست و یک پیروزی به دست آوردیم، عملکرد قابل قبول‌تری داشتیم و مردم هنوز از آن تیم تعریف می‌کنند.

استاد اسدی با بیان اینکه سابقه بازی در رقابت‌های جام‌ملت‌های سال ۹۶ را در کارنامه دارد، بیان داشت: ما در آن رقابت‌ها توانستیم عنوان سومی را به دست بیاوریم. آن زمان بازیکنان پولکی نبودند و در عوض با جان و دل برای تیم ملی بازی می‌کردند، الان که پول آمده پیراهن تیم ملی از ارزش افتاده، در حالیکه پول حرفه‌ای وارد فوتبال شده، اما تیم ملی در پارک تمرین می‌کند.

این ملی‌پوش پیشین درخصوص اینکه چه خاطره‌ای از مسابقات جام ملت‌های آسیا دارد، گفت: بهترین خاطره‌ام همان پیروزی ۶ بر ۲ مقابل کره‌جنوبی است، اما خاطره خنده‌داری به مانند مسابقات مقدماتی جام‌جهانی ۹۸ که به عابدزاده گل به خودی زدم ندارم، گرچه آن گل به خودی که به احمدرضا زدم خنده نداشت، بلکه گریه‌دار بود، اما بعدها خودمان آن را به خنده نقل می‌کردیم که حالا به عنوان اتفاقی خنده‌دار در ذهن مردم جا افتاده است.

وی با اشاره به عملکرد کی‌روش با تیم‌ملی نیز افزود: معتقدم کی‌روش کار خاصی برای تیم ملی انجام نداده، حداقل باید ۵-۶ بازیکن جوان معرفی می‌کرد تا در جام‌جهانی بعدی هم به درد تیم ملی بخورند، نه اینکه بازیکن دو رگه بیاورند؛ بازیکنانی که برای اینجا نیستند و با رفتن کی‌روش ممکن است بروند و دیگر به کار تیم ملی ما نیایند.

استاد اسدی در پایان با اشاره به جدایی علی کریمی از تیم ملی نیز گفت: علی کریمی باید روی نیمکت می‌نشست، اما به او گفته بودند روی سکو بنشیند. کریمی اسطوره ماست و نباید به عنوان آنالیزور از او استفاده می‌کردند، اگر به من هم می‌گفتند قبول نمی‌کردم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز