خبرگزاری کار ایران

همگام با جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل؛

اسکولاری: لطفا ما را ببخشید / من مسئول این شکست هستم

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۴۲۸

خوردن چهار گل در شش دقیقه اتفاق معمولی نیست ولی ممکن است. حتی آلمان هم نمی توانست آن را باور کند. حالا باید برای بازی رده بندی آماده شویم. کار سختی است ولی باید جو را تغییر بدهیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل بعد از شکست سنگین ۷ بر یک تمیش از آلمان در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۴، از این بازی به عنوان بدترین روز عمرش یاد کرد و از هواداران تیم برزیل خواست او و تیمش را ببخشند.

به گزارش ایلنا، فلیپه اسکولاری ۶۵ ساله پس از شکست تاریخی مقابل آلمان در نیمه نهایی جام جهانی در جمع خبرنگاران گفت: این شکست همیشه در کارنامه من به عنوان سرمربی برزیل ثبت خواهد شد ولی قبل از اینکه هدایت تیم برزیل را قبول کنم، ریسک آن را می دانستم.

در جریان دیدار بامداد چهارشنبه برزیل مقابل آلمان، ژرمن ها ابتدا در نیمه نخست توسط توماس مولر، میروسلاو کلوزه، سامی خدیرا و تونی کروس(۲گل) پنج گل به ثمر رساندند و در نیمه دوم آندره شورله دو گل دیگر وارد دروازه میزبان کرد تا این تیم با ۷ گل جلو بیفتد. تک گل برزیل را هم اسکار در اواخر بازی به ثمر رساند تا تسلی خاطری برای هزاران تماشاگر حاضر در ورزشگاه باشد.

اسکولاری درباره این شکست گفت: پیام من به مردم و هواداران تیم برزیل این است که ما نهایت تلاش و کاری را که فکر می کردیم بهترین است انجام دادیم. به تیم بزرگی باختیم که در شش دقیقه با زدن چهار گل نتیجه را تغییر داد.

سرمربی برزیل اظهار داشت: لطفا ما را ببخشید. متاسفیم که نتوانستیم به فینال برسیم و با افتخار به بازی رده بندی می رویم.

وی مسولیت این شکست را پذیرفت و خاطر نشان کرد: من مسئول این شکست هستم. همه تیم در این نتیجه سهیم هستند ولی من تاکتیک و ترکیب تیم را انتخاب کرده بودم پس مسئول چنین شکستی هم خودم هستم.

اسکولاری که در جام جهانی ۲۰۰۲ برزیل را قهرمان کرده بود، در ادامه باز هم از مردم برزیل طلب بخشش کرد و گفت: خوردن چهار گل در شش دقیقه اتفاق معمولی نیست ولی ممکن است. حتی آلمان هم نمی توانست آن را باور کند. حالا باید برای بازی رده بندی آماده شویم. کار سختی است ولی باید جو را تغییر بدهیم. باید روی خودمان کار کنیم تا انگیزه مان برای دیدار رده بندی افزایش یابد و بدانیم که تاریخ ادامه دارد. بیشتر این بازیکنان به بازی در تیم های درجه یک ادامه می دهند و دوباره در تیم ملی بازی خواهند کرد. این شکست پایان راه نیست.

وی در خصوص تاثیر غیبت نیمار در کسب این نتیجه تصریح کرد: نباید برای این شکست بهانه پیدا کنیم. آنچه اتفاق افتاد بازی عالی آلمان در زمین بود. نیمار هم اگر بود فرقی نمی کرد. او هم نمی توانست جلوی گل های آلمان را بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز