خبرگزاری کار ایران

حکایت شماره ۱۰ جنجالی؛

راز پیراهن لیونل مسی فاش شد / کاپیتان واقعیت را گفت

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۷۰۱

در حالی که خیلی از علاقمندان فوتبال پیگیر این موضوع بودند که سرانجام در پایان دیدار ایران و آرژانتین چه کسی پیراهن مسی را گرفته است، شب گذشته سرنوشت این پیراهن پرماجرا معلوم شد.

سرنوشت پیراهن لیونل مسی در پایان دیدار تیم های ملی ایران و آرژانتین به یکی از معماهای جالب جام جهانی تبدیل شده بود که راز این معمای ناگفته چهارشنبه شب فاش شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در حالی که خیلی از علاقمندان فوتبال پیگیر این موضوع بودند که سرانجام در پایان دیدار ایران و آرژانتین چه کسی پیراهن مسی را گرفته است، در برنامه تلویزیونی شب گذشته ۲۰۱۴ سرنوشت این پیراهن مشخص شد.

در این برنامه که جواد نکونام کاپیتان تیم ملی به همراه آندرانیک تیموریان و مهرداد پولادی حضور داشتند، سرانجام پولادی اعلام کرد که این پیراهن در اختیار جواد نکونام است!

این در شرایطی بود که نکونام پیش از این در اظهارات خود اعلام کرده بود که او پیراهن مسی را نگرفته است. در همین حال مهرداد پولادی گفت که مسی قول داده بود که پس از پایان مسابقه پیراهنش را به من بدهد اما وقتی وارد تونل منتهی به رختکن شدیم آقا جواد نکونام پیراهن را از مسی گرفت و به من نداد!

نکونام با تایید صحبت های پولادی گفت که این پیراهن در اختیار اوست اما به خاطر علاقه ای که به پولادی دارد آن را به وی خواهد داد.

به این ترتیب ماجرای پیراهن لیونل مسی که به یکی از حاشیه های جالب جام جهانی برای علاقمندان به فوتبال تبدیل شده بود اینگونه پایان یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز