خبرگزاری کار ایران

از کی روش چیزهای زیادی یاد گرفتم؛

تیموریان: همه به صعود و بازی با فرانسه فکر می کردیم / دفاع کردن هم جزیی از فوتبال است

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۶۸۷

تلاش کردیم نتیجه خوبی بگیریم و اشک هایم به خاطر این بود که نمی توانستیم به دور بعد صعود کنیم. همه به دور بعد و بازی مقابل فرانسه فکر می کردند اما متاسفانه اینگونه نشد.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه کسی تصور چنین بازی های خوبی را از تیم ملی نداشت گفت: حیف شد که نتوانستیم صعود کنیم چرا را شایستگی حضور در مرحله بعد را داشتیم و اشک های من در پایان بازی با بوسنی نیز به همین خاطر بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آندرانیک تیموریان هافبک تیم ملی کشورمان ضمن بیان این مطلب افزود: خدا را شکر می کنم که توانستیم در جام جهانی بازی های خوبی را انجام دهیم و ذهنیت دنیا را نسبت به فوتبال ایران عوض کنیم.

وی همچنین در باره اشک هایش در پایان بازی ایران مقابل آرژانتین نیز گفت: تلاش کردیم نتیجه خوبی بگیریم و اشک هایم به خاطر این بود که نمی توانستیم به دور بعد صعود کنیم. همه به دور بعد و بازی مقابل فرانسه فکر می کردند اما متاسفانه اینگونه نشد. صحنه پنالتی که روی اشکان انجام شد از چشم داور پنهان ماند و این خیلی برای ما ناراحت کننده بود. خیلی ها قبل از جام جهانی می‌گفتند حضورمان در جام جهانی شانسی بوده اما دیدید که در این مسابقات شانس با ما یار نبود.

تیموریان ادامه داد: کادر فنی بسیار تلاش کرد تا تیم را آماده حضور در مسابقات کند. البته خیلی‌ها از تاکتیک تیم ایراد میگرفتند که باید بگویم دفاع کردن هم جزئی از فوتبال است. اگر با نظم دفاع کنید می توانید روی ضد حملات خطرناک ظاهر شوید. برنامه دوم ما در جام جهانی ضد حملات ما بود.

وی که در برنامه ۲۰۱۴ سخن می گفت در ادامه درباره حضور کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: کی روش در این سه و نیم سالی که در فوتبال ایران حضور داشته عملکرد قابل قبولی داشته است. همه بازیکنان او را دوست دارند و من فکر می کنم خیلی چیزها از او یاد گرفتم.

بازیکن تیم ملی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به حضورش در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان، گفت: وقتی در آن زمان حذف شدیم برایم خیلی سخت بود. در جام جهانی حق اشتباه نداریم و یک اشتباه می تواند منجر به حذف شدن یک تیم بشود.

وی در پایان با اشاره به اهمیت وجود ارتباط کلامی میان بازیکنان خاطر نشان کرد: در تیم ارتباط کلامی خیلی مهم است. در فوتبال دنیا سطح آگاهی محیطی از اهمیت بالایی برخوردار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز