خبرگزاری کار ایران

جام جهانی ۲۰۱۴ - برزیل؛

یونان ۲ - ساحل عاج یک؛ صعود معجزه وار یونان به دور دوم / عاج ها برگشت خوردند

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۱۶۵

ساماراس در دقیقه ۹۰ از روی نقطه پنالتی موفق شد دروازه ساحل عاج را باز کند تا پرونده ادامه حضور این تیم را در جام بیستم ببندد و تیم خود را به دور دوم ببرد.

تیم ملی فوتبال یونان با پیروزی بر ساحل‌عاج به دور دوم صعود کرد تا حریف کاستاریکای شگفتی ساز شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ و در سومین آخرین بازی مرحله گروهی، تیم‌های ساحل‌عاج و یونان از ساعت ۰۰:۳۰ بامداد در ورزشگاه کاستلائو در شهر فورتالزا به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود یونانی ها به پایان رسید تا این تیم به دور دوم برود و دروگبا و همبازیانش وداع تلخی با جام بیستم داشته باشند. یونان در دور دوم کاستاریکای شگفتی ساز را پیش روی خود خواهد دید که به نظر بازی سختی برای این تیم یونان خواهد بود.

ترکیب ساحل‌عاج:بری کوپا، بوکا، کولو، کالو، تیوته، ژروینهو، دروگبا، اوریر، سری دای، یحیی توره، بامبا

ترکیب یونان:کارنزیس، مانیاتیس، مانولاس، ساماریس، کونه، کاراگونیس، توروسیدیس، ‌ سالپینجیدیس، لازوراس، سکراتیس و چولواس

گل نخست یونانی ها را آندرس ساماریس در دقیقه ۴۲ وارد دروازه ساحل عاج کرد، اما دروگبا و هم تیمی هایش در دقیقه ۷۴ توسط ویلفرد بونی بر روی پاس زیبای ژروینیو به گل تساوی بخش خود دست یافتند.

در ادامه جئورجیوس ساماراس در دقیقه ۹۰ از روی نقطه پنالتی موفق شد دروازه ساحل عاج را باز کند تا پرونده ادامه حضور این تیم را در جام بیستم ببندد و تیم خود را به دور دوم ببرد.

دروگبا در جام بیستم نمایشی معمولی داشت و نتوانست برای تیمش ستاره همیشگی باشد. او جام جهانی را بدون هیچ دستاوردی ترک خواهد کرد تا به آینده فوتبالی خود بیندیشد.

یحیی توره که خبر مرگ برادر خود را در هنگام برگزاری جام جهانی شنیده بود، با حذف از جام بیستم کامش تلخ تر از قبل شد تا اینگونه زانو بزند.

در پایان این دیدار جئورجیوس ساماراس به عنوان بهترین بازیکن مسابقه معرفی شد.

جدول نهایی گروه C

۱ - کلمبیا با ۹ امتیاز

۲ - یونان با ۴ امتیاز

۳ - ساحل‎عاج با ۳ امتیاز

۴ - ژاپن با یک امتیاز

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز