خبرگزاری کار ایران

همگام با جام‌جهانی۲۰۱۴ - برزیل؛

هاجسون: نشان دادیم پیشرفت کردیم / نگران آینده کاری ام نیستم!

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۱۵۱

ناراحت هستم که چرا تیم ام بدون کسب پیروزی جام را به پایان برد. فکر می کنم تمام تلاش مان را کردیم تا بهترین نتیجه را در جام جهانی داشته باشیم و باید با این نتیجه کنار آمد.

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس از تساوی تیمش برابر کاستاریکا ابراز رضایت کرد و گفت: این تساوی نشانه پیشرفت در تیم انگلیس است.

به گزارش ایلنا، انگلیس پس از دو شکست برابر ایتالیا و اروگوئه در سومین دیدار خود در این جام برابر کاستاریکا به تساوی بدون گل رسید تا جام بیستم را با یک امتیاز ترک کند.

روی هاجسون سرمربی تیم ملی انگلیس پس از تساوی برابر کاستاریکا گفت: نشان دادیم که تیم خوبی هستیم. ناراحت هستم که چرا تیم ام بدون کسب پیروزی جام را به پایان برد. فکر می کنم تمام تلاش مان را کردیم تا بهترین نتیجه را در جام جهانی داشته باشیم و باید با این نتیجه کنار آمد.

هاجسون ادامه داد: غیر از ۱۰ دقیقه نخست تیم من در بقیه دقایق بازی تیم برتر بود و توانست بازی خوبی به نمایش بگذارد. از عملکرد بازیکنانم در این دیدار راضی هستم. اگر کمی بیشتر دقت می کردیم می توانستیم موقعیت های مان را وارد دروازه کنیم.

وی ادامه داد: به نظرم بدشانسی باعثشد تا نتوانیم دروازه حریف را باز کنیم. تیم ما در این دیدار بازی مظمی را از خود به نمایش گذاشت. از بازی بازیکنانم راضی هستم و فکر می کنم این بازی می تواند نشان دهد که تیمم در آینده بازی بهتری به نمایش می گذارد. نگران آینده کاری خود نیستم و امیدوار هستم که این بازیکنان جوان بتوانند آینده بهتری داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز