خبرگزاری کار ایران

همگام با جام‌جهانی۲۰۱۴ - برزیل؛

پراندلی: داور مکزیکی همه چیز را خراب کرد / او مسئول این شکست است

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۱۴۷

داور در این دیدار شاهکار کرد. ۱۰ نفره شدن در این دیدار حساس بسیار سخت است. این دیدار فیزیکی بود و طبیعی بود که بازیکنان دو تیم برای تصاحب توپ با هم درگیر شوند.

چزاره پراندلی سرمربی تیم فوتبال ایتالیا پس از حذف از جام جهانی به شدت از عملکرد داور مسابقه انتقاد کرد و گفت: داور مکزیکی همه چیز را خراب کرد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایتالیا در حالی که برای صعود به مرحله بعد جام جهانی به یک تساوی نیاز داشت برابر اروگوئه با یک گل شکست خورد تا از این رقابت ها حذف شود.

چزاره پراندلی سرمربی تیم ملی ایتالیا پس از شکست تیمش برابر اروگوئه گفت: داور در این دیدار شاهکار کرد. ۱۰ نفره شدن در این دیدار حساس بسیار سخت است. این دیدار فیزیکی بود و طبیعی بود که بازیکنان دو تیم برای تصاحب توپ با هم درگیر شوند. به نظر من داور خیلی بی جهت بازیکن ما را از زمین مسابقه اخراج کرد. یک کارت داور در این دیدار تمام زحمات ما را به باد باد. او امشب را برای همه ایتالییی ها تلخ کرد و باید مسئول این شکست باشد.

سرمربی تیم ملی ایتالیا در ادامه گفت: در دیدار اول خود در جام عالی بودیم. در دیدار دوم بد بودیم و در سومین دیدار در حالی برابر اروگوئه شکست خوردیم که حریف موقعیت چندانی برای گل زدن نداشت. شرایط میزبانی نیز برای ما بود بود. بازی های ما در شهر های گرم برزیل برگزار شد که این کار را برای بازیکنان ما سخت کرده بود.

سرمربی تیم ملی ایتالیا در پایان درباره تعویض بالوتلی گفت: او یک کارت زرد داشت و دوست نداشتم تا تیم ام ۱۰ نفره شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز