خبرگزاری کار ایران

۳ خبر از اردو اسپانیایی ها؛

ژاوی ها خداحافظی می کنند؛ کاسیاس نیمکت نشین می شود!

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۴۰۳

اردوی این تیم آبستن اتفاقات بسیاری شد، از سکته قبلی دل بوسکه تا خبرهایی در مورد خداحافظی برخی از چهره های مطرح فوتبال این کشور که البته همه در حد گمانه زنی است.

ماتادورها در آستانه تغییرات بزرگی قرار دارند از نیمکت نشینی کاسیاس تا وداع احتمالی ژاوی هرناندز و ژاوی آلونسو.

به گزارش النا، پس از ناکامی عجب و باور نکردنی اسپانیا و حذف این تیم در دور گروهی جام جهانی برزیل، اردوی این تیم آبستن اتفاقات بسیاری شد، از سکته قبلی دل بوسکه تا خبرهایی در مورد خداحافظی برخی از چهره های مطرح فوتبال این کشور که البته همه در حد گمانه زنی است.

پس از حذف ماتادورها از ادامه رقابت های جام جهانی، فدراسیون فوتبال این کشور از دل بوسکه حمایت رسمی کرد ولی در مورد بازیکنانی که با این وداع خواهند کرد هنوز اظهارنظر رسمی صورت نگرفته و به همین دلیل به شایعات دامن زده شده تا در آستانه سومین بازی این تیم در جام جهانی مقابل استرالیا که دیداری کاملا تشریفاتی ولی حیثیتی برای هر دو تیم خواهد بود، موجی از اخبار مختلف و گاها ضد و نقیض از اردوی این تیم به برون درز پیدا کند.

برخی رسانه‌ها اعلام کرده اند ژاوی هرناندس پس از بازی اسپانیا مقابل استرالیا کفش‌ها را در بازی‌های ملی می آویزد. برخی رسانه ها نیز خبر از کناره گیری ژاوی آلونسو هافبک دفاعی روال مادرید از عرصه بازی های ملی خبر داده اند. همچنین در خبرها امده که دل بوسکه در این بازی په‌په رینا را جایگزین ایکر کاسیاس کند که در دو دیدار قبلی لاروخا ۷ گل درافت کرده و روحیه چندان برای این دیدار ندارد.

حال باید منتظر دیدار اسپانیا و استرالیا باشیم تا ببینیم کدام اتفاق را خواهیم دید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز